اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ویدال: به خاطر کونته به اینتر آمدم/مسی از سیاره ای دیگر است

هافبک شیلیایی اینتر به تمجید از سرمربی تیمش پرداخت و دلیل اصلی آمدنش به این تیم را بیان کرد.

ویدال: به خاطر کونته به اینتر آمدم/مسی از سیاره ای دیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس، آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی اینتر در جدیدترین مصاحبه اش عنوان کرد که به کونته به اینتر آمده و برای قهرمانی در سری آ می جنگد.

ویدال در مصاحبه با نشریه «کوریره دلو اسپورت»، گفت: من اصلا کلمه «اسکودتو» ترسی ندارم چون بارها در این جام قهرمان شدم و به اینجا(اینتر) آمدم تا بار دیگر قهرمان این جام شوم. ما تیم خوبی هستیم و می توانیم قهرمان سری آ شویم. من در اینجا پروژه ای جدی را دیدم که کونته پایه گذاری کرده و همیشه به دنبال پیروزی است. اینتر در فصل گذشته در یک قدمی قهرمانی در لیگ اروپا قرار داشت چون بازیکنان و مربی تشنه موفقیت هستند.

وی افزود: کل مجموعه باشگاه اینتر به دنبال تحقق چیزی مهم و رسیدن به قهرمانی هستند. من هم مانند سایر اعضای باشگاه تشنه قهرمانی در سری آ و آرزوی فتح لیگ قهرمانان اروپا را دارم. من به اینتر فقط به خاطر کونته آمدم. من با او در یوونتوس 3 سال رویایی را داشتم و همه جام ها را با او فتح کردم و تجربه ای فراموش نشدنی برای من است. کونته تابستان گذشته با من تماس گرفت و درخواست کرد به اینتر بیایم و درخواست او را قبول کردم.

هافبک تیم ملی شیلی در مقایسه رونالدو و مسی عنوان کرد: این دو بازیکن را نمی توان مقایسه کرد. مسی از سیاره ای دیگر است. دو سال خوب را در کنارش تجربه کردم و میان ما در این مدت دوستی نزدیکی ایجاد شد که تا ابد باقی می ماند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول