اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اهدا 22 فقره جهیزیه به مدد جویان کمیته امداد گچسارانی با مشارکت سپاه فتح استان

رئیس کمیته امداد گچساران گفت: با مشارکت سپاه فتح استان و کمیته امداد 22 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی در گچساران اهدا شد.

اهدا 22 فقره جهیزیه  به مدد جویان کمیته امداد گچسارانی با مشارکت سپاه فتح استان

محمد خادمی  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در گچساران اظهار کرد:  با مشارکت سپاه فتح استان و کمیته امداد 22 فقره جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد حمایتی اهدا شد.

رئیس کمیته امداد گچساران با بیان اینکه هشت قلم کالا جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد اهدا شد، افزود: این اقلام شامل یخچال،جاروبرقی، چای ساز، تلفن، قالی، سرویس قابلمه و اتو بوده است.

 خادمی با بیان اینکه ازدواج یک سنت حسنه است که کمک با انجام آن ثوابی عظیم و صالحات و باقیات محسوب می‌شود، افزود: تأمین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه‌های اصولی کمیته امداد است.

 رئیس کمیته امداد گچساران ادامه داد:  اهدای جهیزیه به مدد جویان یکی از سرفصل‌های حمایتی کمیته امداد برای تشویق جوانان به امر ازدواج بوده که کمیته امداد گچساران با مشارکت نهادهای حمایتی از جمله سپاه تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه ارائه داده است.

وی  بیان کرد: امسال از سوی نهاد حمایتی کمیته امداد  5فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان گچساران اهدا شد.

رئیس کمیته امداد گچساران ابراز کرد: همچنین سال گذشته تعداد68 فقره جهیزیه به مبلغ 2میلیارد و110 میلیون ریال  اهدا شدکه امیدواریم بتوانیم به سایر زوجین متقاضی زیر پوشش حمایت کمیته امداد شهرستان گچساران جهیزیه پرداخت کنیم.

 خادمی عنوان کرد: یکی از رسالت‌های مهم این نهاد تأمین جهیزیه برای دختران در آستانه ازدواج و گسترش فرهنگ اسلامی در برپایی ازدواج‌های آسان و پایدار است.

 رئیس کمیته امداد گچساران با اشاره به این‌که امروز دغدغه‌های مالی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مشکل جوانان برای ازدواج به شمار می‌رود،  خاطرنشان کرد: کمیته امداد در تلاش است تا فرهنگ ازدواج آسان را در سطح جامعه گسترش دهد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول