اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

باقری: برنامه های بزرگی برای تیم فوتسال سن ایچ داریم / لیگ باید زودتر آغاز شود

مدیر عامل باشگاه فوتسال سن ایچ گفت: سن ایچ می تواند حرف‌های زیادی در لیگ برتر فوتسال و مسابقات آسیایی داشته باشد و ما برنامه های خوبی برای این باشگاه داریم.

باقری: برنامه های  بزرگی برای تیم فوتسال سن ایچ داریم / لیگ باید زودتر آغاز شود

 داوود باقری در گفت و‌گو خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه که خود را برای حضور در لیگ برتر آماده می‌کند، اظهار داشت: طبق برنامه قرار بود از ابتدای آبان‌ لیگ برتر فوتسال آغاز شود و طبق برنامه  اعلامی از سوی سازمان لیگ کار خود را برای حضوری قدرتمند در لیگ آغاز کردیم. در نقل و انتقالات توانستیم چند بازیکن جوان به تیم اضافه کنیم و با حفظ کادر فنی خود در سال‌‌های گذشته به دنبال ثبات فنی و ادامه روند مثبت تیم هستیم.

وی افزود: با نظر کادر فنی در یکی از شهرهای شمالی کشور اردو برگزار کردیم  و با برگزاری چند دیدار تدارکاتی آماده شروع مسابقات شدیم اما متاسفانه به دلیل اوج گرفتن بیماری کرونا لیگ به تعویق افتاد که این موضوع به ما لطمه بزرگی زد، متاسفانه برخی از فوتسالی‌‌ها در مصاحبه‌های خود تنها به سود تیم خود اظهار نظر می‌کنند که چندان جالب نیست ما باید به فکر کل جامعه فوتسال باشیم باید بگویم برخی از تیم‌ها هر سال با شرایط بد مالی وارد مسابقات می‌شوند با صراحت می‌گویم اگر شرایط مناسبی برای حضور در لیگ برتر را ندارید بهتر است شرکت نکنید.

مدیرعامل باشگاه سن ایچ ساوه در پاسخ به این سوال که  چه هدفی با ورود به فوتسال دارید، تصریح کرد: قطعاً هر مجموعه خصوصی به دنبال تبلیغات است، مجموعه سن‌‌ایچ نیز با ورود به فوتسال در کنار تبلیغات و برند سازی به دنبال خدمت به ورزش کشور است، در این شرایط اقتصادی مسئولین فوتسال و ورزش کشور باید به فکر بخش خصوصی باشند اما متأسفانه می‌بینیم فوتسال ایران با اینکه در جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، در بحث پخش مستقیم مسابقات و خبری در تلویزیون محدود شده است. حتی رشته‌هایی که هواداری ندارند در بحث خبری و پخش مستقیم مسابقات به آنها بیشتر پرداخته می‌شود.

  باقری در خصوص برگزاری لیگ برتر در شرایط کرونایی اظهار داشت : در حال حاضر تمرینات تیم ما با رعایت شدیدترین پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است و سلامت بازیکنان و کادرفنی در اولویت قرار دارد، قطعاً می‌‌شود لیگ را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هر چه سریعتر آغاز کرد تا بازیکنان و عوامل تیم‌ها بیشتر از این آسیب نبینند، اکثر بازیکنان فوتسال شغل دیگری ندارند و ماه‌‌ها است که دریافتی خاصی نداشته‌‌‌‌اند. با شروع لیگ می‌توان کمک زیادی به بازیکنان کرد،البته طی روزهای گذشته درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم.

وی تاکید کرد: در رشته فوتسال شرایط مالی چندان مناسب نیست به همین دلیل اکثر بازیکنان لیگ برتری در سال‌‌‌های گذشته به لیگ‌های درجه چندم آسیا رفتند، چون بازی کردن در آن لیگ‌ها از لحاظ مالی به نفع این بازیکنان است. امیدوارم هرچه سریعتر فکری برای این موضوع شود تا استعدادهای کشور بتوانند در لیگ ایران فعالیت کنند.

مدیرعامل باشگاه فوتسال سن ایچ گفت: در فصل گذشته جایگاه مناسبی کسب کردیم و امیدواریم در فصل پیش رو جایگاه بهتری نسبت به گذشته به دست آوریم. هدف اول ما صعود از مرحله نخست است .قطعاً  مجموعه سن‌ایچ  می‌تواند علاوه بر لیگ در مسابقات آسیایی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد، ما در کنار اخلاق مداری، کلان نگر هستیم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول