اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

سولسشر: من در منچستر بزرگ شدم/ می‌دانم چگونه از روزهای سخت عبور کنم

سرمربی منچستریونایتد در خصوص شرایط سخت باشگاه و مثبت اندیشی به آینده صحبت کرد.

سولسشر: من در منچستر بزرگ شدم/ می‌دانم چگونه از روزهای سخت عبور کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، شرایط منچستریونایتد اصلا خوب نیست و زمزمه‌های تغییر مربی در این تیم شدیدا به گوش می‌رسد.

فردا ظهر در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد در شهر لیورپول و ورزشگاه گودیسون پارک میهمان اورتون است.

اوله گونار سولسشر در نشست خبری پیش از بازی با آنچلوتی اظهار داشت: عشق به تیم و جنگیدن تا نهایت جان چیزهایی است که از این تیم احتیاج داریم. ما برای برد در زمین فوتبال و مقابل اورتون به چنین چیزی نیاز داریم.

وی ادامه داد: زمان تغییر کرده و متفاوت و عجیب شده است. بازی کردن بدون حضور تماشاگران سخت است و باید به شرایط بازیکنان فکر کنیم. آنها ماه‌ها و ماه‌ها پشت سر هم دارند در چنین شرایطی فوتبال بازی می‌کنند.

سرمربی منچستریونایتد گفت: ما به بازیکنانمان فکر می‌کنیم که از لحاظ فیزیکی و ذهنی در چه شرایطی قرار دارند و می‌توانند تا چه زمانی بازی کنند. من بسیار زیاد به بازیکنانم اعتقاد دارم و می‌دانم زمانی می‌رسد که توانایی‌های خود را نشان می‌دهند.

سولسشر ادامه داد: ما بهترین تیم و بزرگترین تیم در دنیا هستیم و نمی‌توانیم مانع انتقادها شویم. پس باید بتوانیم با آنها کنار بیاییم و بازیکنانم باید بتوانند متمرکز باشند.

وی اظهار داشت: من حال خوبی دارم، اگر مثبت اندیش نباشم نمی‌توانم خوب باشم. روزها می‌آیند و می‌روند و در زندگی یک روز خوب می‌آید. می‌دانم که بازیکنانم به اندازه کافی خوب هستند و اعتماد دارند که روزی واکنش مثبت نشان خواهند داد.

سولسشر گفت: وقتی می‌بری شما مربی خوبی هستی و وقتی می‌بازی مربی بدی هستی. پس همه چیز به آخرین بازی تو وابسته است. من در منچستریونایتد بزرگ شدم و یاد گرفتم که چگونه در روزهای خوب و بد زندگی کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول