اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

رضایی: از پنالتی فولاد خنده‌ام می‌گیرد،حق ذوب‌آهن را خوردند/ از دست دادن نبی زاده اشتباه بزرگی از طرف باشگاه بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:واقعا خنده‌ام می‌گیرد که 50 ثانیه قبل از سوت پایان بازی اینگونه پنالتی می‌گیرند، اگر 3 امتیاز را به آنها می‌دادید دیگر کسی خسته نمی شد.

رضایی: از پنالتی فولاد خنده‌ام می‌گیرد،حق ذوب‌آهن را خوردند/ از دست دادن نبی زاده اشتباه بزرگی از طرف باشگاه بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان رضایی بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: واقعا اگر بازی را هر کسی را ببیند و بخواهد جای داور تشخیص بدهد متوجه می‌شود بازیکن حریف یک متر خودش را درون 18 قدم انداخت اما داور به سود فولاد پنالتی گرفت. ما از 50 متری دیدیم که در یک صحنه قبل داور چگونه برای حریف اوت و کرنر گرفت.

وی افزود:این بازی قطعا باید رسیدگی شود و به این راحتی نمی‌شود پنالتی گرفت. واقعا خنده‌ام می‌گیرد که 50 ثانیه قبل از پایان بازی اینگونه پنالتی می‌گیرند. اگر 3 امتیاز را به آنها می‌دادید دیگر کسی دنبال توپ نمی‌دوید و خسته نمی شد! آقای داور تمام اوت‌های دستی فولاد خطا بود ولی شما چطور تشخیص ندادی؟ در بازی امشب راحت حق ما را ضایع کردند و سال قبل هم 10 امتیاز از ذوب‌آهن گرفتند و حق این باشگاه را خوردند.

رضایی تصریح کرد: وقتی اینگونه است بیایند و امتیازات را تقسیم کنند دیگر نیازی به برنامه ریزی نیست! شما به 10 داور صحنه پنالتی را نشان بدهید، قبل از خط 18 قدم داور به سود حریف پنالتی گرفته است. متاسف هستم که در لیگ برتری که همه چشم‌ها زوم می‌شود داور چنین تصمیمی گرفت. من واقعا حرف دیگری ندارم.

وی در خصوص تعویض شنانی و اینکه چرا از او از ابتدا استفاده نکرد گفت: او بازیکن خوبی است ولی او نیاز به هماهنگی دارد و کمی هم از نظر بدنی عقب بود.امیدوارم این بازیکن از نظر بدنی به شرایط خوبی برسد که بیشتر از وی استفاده کنیم.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص برنامه‌های تیمش گفت: بعد از دریافت گل ایمان داشتم بازی را می‌ببریم چون حریف فقط زیر توپ می‌زد. ما در این چند وقت خوب تمرین کردیم و حتی می‌شد بهتر باشیم. گلی که ما خوردیم تیم را غافلگیر کرد اما همین که ما به بازی برگشتیم خوب بود.

رضایی در خصوص علت استفاده از عکاشه در جناح راست عنوان کرد: علی دشتی مصدوم شده و ما بازیکنی نداشتیم.نمی‌دانم چرا نبی زاده را راحت از دست دادیم و اینگونه اشتباهات نباید از طرف باشگاه رخ بدهد. ما بازیکن را جذب کردیم اما بازیکن را در اختیار نداریم. تیم، مدیر اداری دارد و این اشتباه بزرگی از طرف باشگاه بود.باشگاه مسائل اداری و نظام وظیفه بازیکن را باید پیگیری کند. باید اینگونه مسائل را به من اطلاع می‌دادند و شاید اگر این کار را می‌کردند خودم موضوع را حل می‌کردم. ورود باشگاه باید به این مسائل خیلی قوی تر باشد.

وی در خصوص بیدوف و عملکرد او گفت: او واقعا خسته بود و 15-16 روز دیرتر به ما اضافه شد. ما مهاجم هم نداشتیم و این امکان برای ما نبود که بازیکنان بیشتری جذب کنیم مگر از لیگ دسته اول. ما به بیدوف فشار آوردیم و دیدید در نیمه دوم بدن او راه افتد. تصور من این است که مصدومیت  او جدی است.

سرمربی ذوب‌آهن در پایان گفت: من از باشگاه می‌خواهم بازی امشب را از طریق مراجع قضایی پیگیری کند، نباید حق تیم تضییع شود.مگر از لیگ برتر لیگ بالاتری در ایران داریم؟ چرا باید چنین اتفاقاتی رخ دهد؟ نمی‌دانم داور دنبال چه چیزی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول