اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

فاضلی: بازی در ابتدا گره خورد/ استارت خوبی زدیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت:با توجه به اینکه هفته اول مسابقات بود و شناخت دو تیم از هم کم بود بازی در ابتدا گره خورد.

فاضلی: بازی در ابتدا گره خورد/ استارت خوبی زدیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، وحید فاضلی پس از پیروزی نساجی مقابل آلومینیوم اراک در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه هفته اول مسابقات بود و شناخت دو تیم از هم کم بود بازی در ابتدا گره خورد اما رفته رفته دو تیم شکل گرفتند. بازی، بازی تاکتیکی بود. خداراشکر با زحمات بچه ها توانستیم بازی را به نفع خودمان تمام کنیم و استارت خوبی بزنیم.

سرمربی نساجی ادامه داد: به خاطر هوای اراک هر تیمی به این شهر بیاید بازی سختی خواهد داشت. آلومینیوم را تیم خوبی دیدم. برنامه‌های خوبی داشت و تیم تاکتیکی بود. از عقب بازیسازی می‌کردند. می‌خواستند از فضاهای پشت دفاع ما استفاده کنند. روی ضربات ایستگاهی هم برنامه داشتند. تیم با برنامه‌ای بود. با توجه به هوای سنگین اراک در 20دقیقه اول هم ما را تحت فشار قرار دادند. 

وی تصریح کرد: ولی رفته رفته بازی را دست گرفتیم و توانستیم گل اول را بزنیم. در نیمه دوم هم روی ضد حمله و ضربه ایستگاهی توانستیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم و بازی را کنترل کردیم.

فاضلی در مورد داوری مسابقه گفت: داوری خوب بود. نه به خاط اینکه نتیجه به نفع ما شد، نه. سعی می‌کنم تا انتهای فصل همیشه از داوران تشکر کنم. داوری مشکل خاصی نداشت.

سرمربی نساجی در مورد آینده تیم آلومینیوم اظهار داشت: روند این تیم را خوب می‌بینم. به نتیجه این بازی نباید توجه کرد. فکر می‌کنم رسول خطیبی می‌تواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند.

وی افزود: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم با نهایت توانشان تلاش کردند. این برد را به هواداران عزیزمان که انرژی مثبتشان در تیم ما جاری بود و همچنین مالک باشگاه که در این وضعیت اقتصادی صادقانه خرج تیم لیگ برتری را می‌دهد، تقدیم می‌کنم. این برد لطف خدا و حاصل تلاش بازیکنان بود و من ته صف این برد هستم. این برد کاملا متعلق به بازیکنان بود و به شرف آن‌ها درود می‌فرستم.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول