اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

منصوریان: هواداران نگران نباشند تیم قدرتمندی داریم/پنالتی روی تیموری گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در دیدار امروز مقابل نفت مسجد سلیمان مالکانه بازی کردیم.

منصوریان: هواداران نگران نباشند تیم قدرتمندی داریم/پنالتی روی تیموری گرفته نشد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا منصوریان پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته اول رقابت های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه می‌دانستیم با حریفی بازی خواهیم داشت که خیلی بازی خواهد کرد. در آینده تیم‌های بیشتری به تبریز خواهند آمد و مجبور هستند که مقابل ما عقب بازی کنند.

وی افزود: طبیعی است که حریفان مقابل ما به حداقل حملات خود راضی خواهند بود. در بخش گلزنی شانس‌های زیادی را از دست دادیم و در مجموع مالکانه بازی کردیم. در پیش‌بینی آب و هوا دچار اشتباه شدیم و این موضوع کمی برنامه‌های ما را بهم ریخت. 

وی ادامه داد: شاگردانم خوب بازی کردند. در این بازی‌ها تنها به یک گل نیاز هست تا تیم حریف به بازی عادی خود برگردد. از عمملکرد شاگردانم رضایت دارم. اشکان دژاگه دیر به ما اضافه شد، اما خیلی خوب ظاهر شد. اجبار داشتم که حتماً یکی از بزرگان تیمم یعنی دژاگه یا شجاعی در ترکیب باشند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درخصوص عملکرد تیم داوری در این مسابقه، خاطرنشان کرد: چند بار دیدم که حسینی به دروازه‌بان خود  می‌گفت بلندشود و به بازی ادامه دهد. من هم به داور مسابقه گفتم که وقت اضافه بیشتری باید می‌گرفت. در یک صحنه دیگر هم شاگردانم به خطای پنالتی اعتقاد داشتند، اما کارشناسان باید نظر بدهند. غیر از  دو صحنه که مشکوک به پنالتی بود در سایر موارد تیم داوری به خوبی بازی را کنترل کرد.

منصوریان درمورد بازیکنان جدیدی که جذب شده‌اند، گفت: بازیکنانی که جذب کردیم با کیفیت هستند. یکی از آنها سعید واسعی است که عملکرد بسیار خوبی دارد. او از تیم بدون تماشاگری مثل پیکان به تیمی می‌آید که حداقل در فضای مجازی چند میلیون هوادار دارد. ما اگر امروز یک گل می‌زدیم قطعاً 3 امتیاز را می‌گرفتیم. سایر بازیکنان جدید هم عملکرد خیلی خوبی داشتند و از آنها راضی هستم.

وی درخصوص اینکه چه زمانی قالب تاکتیکی منصوریان به صورت کامل در  تراکتور اجرا خواهد شد، اظهار داشت: 3 دفاع مرکزی داریم و سیستم بازی ما 3-5-2 است. از روش تاکتیکی تیم رضایت دارم، چون به ما اجازه می‌دهد که مالکانه بازی کنیم. نیاز به زمان داریم تا همه به این سیستم عادت کنیم. شنیده‌ام که لیگ دو هفته بخاطر تیم ملی تعطیل خواهد شد و ما فرصت خوبی خواهیم داشت. هر روز باید تمرین کنیم تا به شرایط ایده‌آل برسیم. در مربیگری یاد گرفته‌ام که زحمت بکشم و توکلم هم به خدا باشد.

منصوریان درخصوص وجود مشکل گلزنی در تیمش، خاطرنشان کرد: امروز با تیمی بازی کردیم که 5 مدافع داشت و با یک بازیکن حمله می‌کرد. با این وجود موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و در طول فصل مشکل گلزنی ما برطرف خواهد شد. زمین کاملاً خیس بود و بازیکنان تا مچ در آب بودند و این موضوع روی ضربات آخر ما تاثیرگذار بود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ادامه داد:  با احترام باید به همه تیم‌ها نگاه کرد. تمام تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند قطعاً عقب بازی خواهند کرد. شاید چند تیم بتوانند با ما به صورت طبیعی بازی کنند. این دلیل نمی‌شود که تیم حریف را ضعیف درنظر بگیریم. ما هیچ شانسی به حریف ندادیم و فرصت‌های زیادی ایجاد کردیم. امیدوارم کارشناسان درمورد پنالتی که روی میثم تیموری گرفته نشد، نگویند تراکتور یک پنالتی طلبکار شد.

منصوریان در پاسخ به این سوال که آیا به آینده امیدوار هستید یا خیر، گفت: در تمام بازی‌ها با برنامه وارد زمین می‌شویم. این شرایط شکسته خواهد شد و ما به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید. کسی نگران نباشد. به همه خسته نباشید می‌گویم.

وی تاکید کرد: جای هواداران خالی بود. این روزها صدا از این سر ورزشگاه به آن سر ورزشگاه می‌رسد، اما زمانی من با نفت به تبریز آمدم که صدا به صدا نمی‌رسید. امیدوارم مصبیت وارده به جهان هستی از بین برود تا دوباره ورزشگاه‌ها را پر ببینیم. وقتی پرشورها می‌آیند قوت قلبی برای ما هستند و بازیکنان تلاش مضاعف می‌کنند. هواداران نگران نباشند، چون تیم قدرتمندی وارد لیگ شده است. بازی امروز یک اتفاق بود و قول می‌دهم تکرار نشود.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول