اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

صادقی: درخشش لک نبود برنده می شدیم/چند بازیکن سایپا در حد خودشان نبودند

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که 4 بار قهرمان ایران شده و به فینال آسیا رفته، اما شروع خوبی داشتیم.

صادقی: درخشش لک نبود برنده می شدیم/چند بازیکن سایپا در حد خودشان نبودند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ابراهیم صادقی پس از تساوی بدون گل سایپا مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فصل قبل آخرین بازی با پرسپولیس بود که 3 بر صفر باختیم و در این فصل کاری که می‌توانیم کنیم این است که ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم. بچه ها در شروع خوب بودند و هدف مان این است که خوب بازی کنیم و نتیجه بگیریم. البته در کنار آن روند بازیکن سازی را هم باید ادامه دهیم.

وی ادامه داد: با  پرسپولیسی بازی داشتیم که 4 بار قهرمانی دارد و فینال آسیا رفته است. ما هم موقعیت خوبی داشتیم و در مجموع از همه بچه‌ها راضی هستم و  چند بازیکن ما در حد خودشان ظاهر نشدند و جا دارد بهتر شویم.

سرمربی سایپا در خصوص جذب مسلمان گفت: او خیلی سن بالایی ندارد و 29 سالش است. ایرادی که فصل قبل داشتیم این بود که خیلی جوان بودیم و این فصل سعی کردیم بازیکنان با تجربه تر بگیریم که به ما کمک کنند و مسلمان یکی از آنها بود.

صادقی عنوان کرد: در هر دو نیمه موقعیت داشتیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. برنامه‌هایی که داشتیم همگی به خوبی اجرا شد و انتظار داریم به جوانانی که فصل گذشته فرصت دادیم، در این فصل بهتر کار کند.

وی در خصوص درخشش منادی، دروازه بان این تیم گفت: در سوی مقابل حامد لک هم درخشش خوبی داشت و در اواخر مسابقه اگر درخشش او نبود، می‌توانستیم یک بر صفر برنده شویم.

سرمربی سایپا در خصوص اخراج کمال کامیابی‌ نیا و اعتراض ها به داور اظهار داشت: در مجموع مشکلی نبود، اما برخی اوقات اعتراض‌ها زیاد می‌شود و می‌تواند روی کار داور تاثیر بگذارد.

صادقی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه دستگردی گفت: قبلا هم گفتم که حق طبیعی مان است که در زمین خودمان بازی کنیم و کیفیت چمن آن چیزی از آزادی کم ندارد. هر دو تیم روی زمین فوتبال خوبی را انجام دادند. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که اصرار داشت در زمین خودمان میزبان باشیم.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول