اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شرایط آمادگی گل‌گهر مناسب است/ خیلی خودمان را درگیر بازی با اسامی و تیم‌ها نمی‌کنیم

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: از لحاظ تاکتیکی با توجه به اضافه شدن چند بازیکن جدید در هفته اخیر زمان بیشتری نیاز داریم تا تیم به وحدت تاکتیکی برسد.

شرایط آمادگی گل‌گهر مناسب است/ خیلی خودمان را درگیر بازی با اسامی و تیم‌ها نمی‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سعید الهویی در خصوص بازی مقابل سپاهان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که تیم لیگ برتر دوباره آغاز شده با تمام مشکلاتی که بوده امیدوارم که هفته اول خوب آغاز شود و طبیعی است که طولانی شدن مدت پیش فصل مسابقات برای تیم‌هایی مثل ما که پیش فصل را زود شروع کردند یک چالش به حساب می‌آمده ولی با برنامه‌های آقای قلعه‌نوعی سعی کردیم که شکل تمریناتمان و دوره‌بندی تمرینات تیم ما را به شکلی انجام دهیم که تیم تقریبا با شرایط مناسب وارد هفته اول مسابقات شود.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان عنوان کرد: بازی با سپاهان برای ما مثل 14 بازی دیگر نیم‌فصل اول ما خواهد بود طبیعی است که دو سال در تیم سپاهان و در اصفهان خاطرات خوب و بد زیادی داشتیم ولی سعی می‌کنیم که خاطرات خوش را به ذهنمان بسپاریم.

وی افزود: از حضورمان در این شهر و باشگاه بزرگ اصفهان و امیدواریم که عملکرد دو تیم و در واقع تلاشی که بچه‌های ما در بازی فردا خواهند کرد برای ما سه امتیار و نتیجه خوبی را به دبنال داشته باشد، خیلی خودمان را درگیر بازی با اسامی و تیم‌ها نمی‌کنیم این بازی یک بازی هست مثل چهارده بازی دیگر و امیدورایم عملکرد خوبی در بازی فردا داشته باشیم.

الهویی در خصوص مصدومان تیم گل گهر برای بازی فردا بیان کرد: دو تا از بازیکنان ما یوسف وکیا و علیرضا آرتا در انتهای دوران مصدومیت کوتاه‌مدت خودشان هستند که زیر نظر مربی بدن‌ساز تیم دوران بازتوانی خود را انجام می‌دهند و به زودی به تمرینات ملحق خواهند شد ولی در این بازی نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

مربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: طبق برنامه‌ریزی که آقای قلعه‌نوعی کرده پروسه تمریناتمان را بر اساس 6 هفته ابتدایی فصل طراحی کردیم ولی این تغییراتی که اتفاق افتاد باعث شد که تغییراتی را بدهیم فکر می‌کنیم که تا حدود بسیار زیادی بخصوص از لحاظ بدنی به اهدافمان رسیدیم و از لحاظ تاکتیکی با توجه به اضافه شدن چند بازیکن جدید در هفته اخیر زمان بیشتری نیاز داریم تا تیم به وحدت تاکتیکی و قالب و سبک آقای قلعه‌نوعی برسد ولی شرایط آمادگی تیم شرایط مناسبی است امیدواریم در هفته اول با توجه به تمرینات و پروسه تمرینات پیش فصل عملکرد خوبی داشته باشیم.

انتهای پیام/3388/ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول