اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یک معلم فلسطینی در نوار غزه، جایزه جهانی معلم را کسب کرد

یک معلم زن فلسطینی با وجود تمام محدودیتها در نوار غزه، موفق شد جایزه جهانی معلم را کسب کند.

یک معلم فلسطینی در نوار غزه، جایزه جهانی معلم را کسب کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «اسماء مصطفى» یک زن معلم فلسطینی در نوار غزه است که موفق شد جایزه جهانی معلم را به دست آورد.

مصطفی به خبرگزاری آناتولی گفت که در ماههای گذشته برای دریافت این جایزه نامزد شد و مدارک خود را ارسال کرده بود.

وی ادامه داد: «در میان این مدارک، گواهیهایی وجود داشت که تجربه من را ثابت می‌کرد و نشان می‌داد که در طرحهای متنوع آموزشی خود تا چه اندازه مهارت دارم».

این معلم فلسطینی خاطر نشان کرد: «از پیروزی اطیمنان نداشتم... چرا که رقابت بر سر این جایزه، بسیار تنگاتنگ بود... سالانه از سراسر جهان، هزاران نفر نامزد می‌شوند».

مصطفی با بیان اینکه این جایزه، از توانایی معلمان فلسطینی برای رقابت در این مسابقات حکایت دارد، تأکید کرد، در روند آموزشی از تکنولوژیهای روز استفاده می‌کند و با سایر معالمان در سطح جهان نیز ارتباط دارد.

وی همچنین مؤلف کتابی با عنوان «45 بازی برای آموزش زبان انگلیسی» است. درباره این کتاب نیز گفت که در آن، استراتژیهای ابتکاری برای آموزش زبان به کار بسته است.

این معلم فلسطینی با اشاره به مشکلات آموزشی در نوار غزه، خاطر نشان کرد، مهمترین مشکلات در زمینه برق، کندی اینترنت و فقر مردم فلسطین است که نمی‌توانند ابزارهای آموزشی دیجیتال را برای فرزندان خود خریداری کنند.

نوار غزه از محاصره رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۰۷ تا کنون، با مشکلات اقتصادی بسیار زیادی روبروست و بیش از ۵۰۰ هزار فلسطینی در این منطقه با وضعیت اقتصادی و معیشتی بسیار نابسامانی دست به گریبان هستند.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول