اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

واکنش کرملین به گزارش‌ها درباره ابتلای پوتین به پارکینسون

کاخ ریاست‌‌جمهوری روسیه، ادعای نشریه انگلیسی درباره ابتلای «ولادیمیر پوتین» به بیماری پارکینسون و برنامه‌ وی برای کنار رفتن از قدرت در ماه ژانویه را «چرند» توصیف کرد.

واکنش کرملین به گزارش‌ها درباره ابتلای پوتین به پارکینسون

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «دیمیتری پسکوف» سخنگوی کاخ ریاست‌جمهوری روسیه امروز جمعه ادعای روزنامه «سان» انگلیس درباره قصد «ولادیمیر پوتین» برای کناره‌گیری از سمت ریاست‌جمهوری روسیه به دلیل ابتلا به پارکینسون را رد کرد.

به گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، پسکوف اطمینان داد که پوتین هیچ نوع مشکل سلامتی و همچنین برنامه‌ای برای کناره‌گیری از قدرت ندارد.

پسکوف در پاسخ به سوالی در همین خصوص گفت: وضع سلامتی او عالی است.

او در واکنش به گزارش ادعایی نشریه انگلیسی هم گفت: چیزی برای گفتن وجود ندارد. (این گزارش) کاملاً چرند است. رئیس‌جمهور در صحت و سلامت است.

نشریه سان مدعی شده بود رئیس‌جمهور روسیه نشانه‌هایی از ابتلا به پارکینسون دارد و با توجه به اینکه خانواده‌اش نفوذ زیادی روی او دارند‏، از وی خواسته‌اند از قدرت کناره‌گیری کند.

 روزنامه «دیلی میل» انگلیس هم نوشت منابع آگاه در مسکو گفته‌اند رئیس‌جمهور روسیه در میان نگرانی‌ها درباره ابتلای احتمالی به بیماری پارکینسون‌‏ در ماه ژانویه از سمتش کناره‌گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول