اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقاد اتحادیه بازیکنان جهان

کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقاد اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای در مورد برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق در کشور قطر واکنش نشان داد.

واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به انتقاد اتحادیه بازیکنان جهان

به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که مدت کمی تا شروع برگزاری مسابقات منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر باقیمانده است، روز گذشته اتحادیه بازیکنان حرفه ای جهان از این که تصمیم بدون مشورت گرفته شد، انتقاد کرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز به این انتقاد واکنش نشان داد تا جایی که اعلام کرد قطر برای این منظور جهت برگزاری مسابقات انتخاب شد که هیچ کشوری از شرق قاره آمادگی خود را برای برگزاری مسابقات به صورت مجتمع اعلام نکرد.

این ارگان در بیانیه ای افزود:هیچ کشوری حاضر نشد میزبانی مسابقات در منطقه شرق برعهده گیرد. از این رو تصمیم گرفته شد که میزبانی این مسابقات را نیز قطر برعهده گیرد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین متذکر شد که هنگام اعزام تیم ها به قطر، در مدتی حدود 3 روز یک بار تست کرونا از اعضای تیم ها گرفته می شود تا مسابقات در بالاترین سطح انجام گیرد.

در مسابقات منقطه شرق آسیا تیم پرسپولیس ایران انتخاب شد و به فینال مسابقات راه  یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول