اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

تشکیل انجمن در «شبوه» یمن برای مجازات امارات و مزدورانش

مردم شبوه در یمن، انجمن آسیب‌دیدگانِ جنایات امارات و تروریست‌های وابسته به این کشور را تشکیل دادند تا این انجمن، مجازات ابوظبی و مزدورانش را در دستور کار خود قرار دهد.

تشکیل انجمن در «شبوه» یمن برای مجازات امارات و مزدورانش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده‌های یمنی قربانی جنایات امارات عربی متحده و شبه‌نظامیان وابسته به این کشور در استان «شبوه» (مرکز یمن) بیانیه‌ای علیه ابوظبی منتشر کردند.

این خانواده‌ها در این بیانیه، اعلام کردند که انجمن آسیب‌دیدگان جنایات امارات و تروریست‌های وابسته به این کشور را تشکیل داده‌اند تا این انجمن، مجازات این کشور و مزدورانش را در دستور کار خود قرار دهد.

روزنامه القدس العربی گزارش داد که هدف بعدی این انجمن، کشف واقعیت و کمک به خانواده‌های قربانیان از طریق مراجع قضایی است.

در این بیانیه تأکید شد: «تمامی کسانی که حقیقت و عدالت برایشان اهمیت دارد، باید در کنار ما بایستند و در این مأموریت و وظیفه انسانی، شرعی و اخلاقی بزرگ به ما کمک کنند».

این انجمن از همه نهادهای محلی و بین‌المللی فعال در زمینه حقوق بشر، روزنامه‌نگاران، فعالان و وکلا خواست که برای حمایت از ملت یمن، در کنار این انجمن باشند و از آن حمایت کنند.

در بیانیه مذکور تصریح شد، این خانواده‌ها، قربانیانِ قتل، ربایش و ناپدید شدن در زندانهای مخفی امارات در یمن هستند و پس از مشورت، برای مقابله با این جنایات، این انجمن تشکیل شد.

امارات و عربستان سعودی از فروردین ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلافی، حمله به ملت یمن را کلید زدند و تا کنون نیز این حملات ادامه دارد. هدف ریاض و ابوظبی بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری و مستعفی یمن بود که هنوز در این کار موفق نشده‌اند.

انتهای پیام/خ

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول