اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ربیعی: فکری هم مثل من پله پله بالا آمده است/پر چالش ترین سال تیم های تازه وارد همان سال اول است

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: فکری به حق به نیمکت استقلال رسیده و پله پله مثل خود من بالا آمده است، مطمئنا جایگاه فکری برای من قابل احترام است.

ربیعی: فکری هم مثل من پله پله بالا آمده است/پر چالش ترین سال تیم های تازه وارد همان سال اول است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و مس رفسنجان و اینکه اولین رویارویی با تیمی بزرگ خوش شانسی است یا بدشانسی اظهار داشت: من به نیت خیر این موضوع را می بینم. من قسمت خوب قضیه را می بینم و خوشحالم با تیمی بازی داریم که تماشاگرن قابل احترامی دارد.

وی افزود: برای ما از این جهت خوب است که از هفته اول عطش مسابقات را درک می کنیم. چون در کل فصل باید با تمام تیم ها بازی کنیم بازی با استقلال را به چشم مثبت می بینیم.

وی در خصوص اینکه نبود تماشاگران در این دیدار چقدر تاثیر دارد گفت: قطعا عطش مسابقه به دلیل نبود تماشاگران کاهش پیدا خواهد کرد. ما دوست داشتیم هواداران عزیز استقلال در این بازی حضور داشتند و ای کاش کرونا نبود که هواداران عزیز رفسنجانی را هم که 15 سال صبر کردند تا تیمشان را در لیگ ببینند را در ورزشگاه می دیدیم.

ربیعی در خصوص تقابلش با استقلال در جام حذفی که در قالب سرمربی سایپا مهر کرج انجام شده بود اظهار داشت: آن تیم بسیار خوب بود و ما توانستیم 120 دقیقه در ورزشگاه آزادی مقابل استقلالِ صدرنشینِ آن سال مقاومت کنیم. از آن تیم بازیکنان خوبی پیشرفت کردند و بازی بسیار خاطره انگیزی داشتیم و خوشحالم که شما هم ان موضوع را به یاد دارید.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به این که سابقه تقابل با فکری در یگ دسته اول و حتی لیگ 2 را داشته گفت:بله این اتفاق بارها و بارها رخ داده است. هم در لیگ دسته 2 و هم لیگ یک با تیم های مختلف. فکری به حق به نیمکت استقلال رسیده و پله پله مثل خود من بالا آمده است. مطمئنا جایگاه فکری برای من قابل احترام است.

وی در خصوص شرایط مس رفسنجان عنوان کرد: ما 10 روز قبل از شروع لیگ دسته اول تیم را کاملا نو کردیم و حتی خوشبین ترین افراد هم باور نمی کردند که تیم به لیگ برتر صعود کند. حتی برای رتبه پنجم و ششم پاداش در نظر گرفته بودند ولی یک کار بسیار خوب انجام شد که جا دارد از مسئولان باشگاه مس تشکر کنم.

ربیعی تاکید کرد: تمامی عوامل شهری دست به دست هم دادند تا در نیم فصل قهرمان لیگ دسته اول شود. وظیفه خودم می دانم که کار سال گذشته خودم را با حفظ مس رفسنجان در لیگ برتر امسال کامل کنم. پر چالش ترین سال تیم های صعود کننده به لیگ برتر همان سال اول است. چون مباحث سخت افزار، زیر ساخت ها و ... برای این تیم ها به وجود می آید. توصیه من به مسئولان صنایع ملی مس این است که هوشمندانه امسال را مورد نظر قرار بدهند چون سهمیه لیگ برتر خیلی به سختی به دست آمده و صبوری روی تیم می تواند در آینده به ما کمک کند.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: ما در سالی که به لیگ برتر صعود کردیم با منع استفاده از بازیکنان خارجی مواجه شدیم در شرایطی که اگر تیم های دیگر خارجی داشتند می توانستند آنها را حفظ کنند. ما در چندین پست در کشورمان دچار فقط هستیم و حتی نیروی جوان هم کم داریم. 10 سهمیه به ما دادند که در لیگ برتر جذب کنیم و ما همان 10 بازیکن را جذب کردیم. سه چهار سهمیه لیگ یکی و آزاد گرفتیم و 4 بازیکن امید هم داریم. در کل باید در سالهای آینده در بحث ساخت بازیکن و ارتقای بازیکنان جوانتر بهتر و پویاتر عمل کنیم.

ربیعی ادامه داد: ما نسبت به میانگین سنی تیممان 3 سال کاهش پیدا کردیم. 11 بازیکن اصلی مادر لیگ یک بیش از 30 سال سن داشتند ولی ما نسبت به خودمان 3 سال میانگین را کم کردیم اما در برنامه های بلند مدت خودمان سعی داریم تیم را جوانتر کنیم. تلفیق جوان ها و بازیکنان با تجربه قطعا در آینده به کمک ما خواهد آمد.باشگاه ما باشگاه منظمی است ولی ریخت و پاش ندارد. مطمئنا زین الدینی می تواند در آینده به صورت شفاف پاسخگوی رسانه ها باشد.

ربیعی در خصوص اینکه آیا ورزشگاه اختصاصی رفسنجان به بازی های این فصل می رسد یا خیر گفت: روند آماده سازی ورزشگاه ما کند جلو می رفت اما عملکرد آقای سعد محمدی و نتیجه گیری تیم ما باعث شد روند ساخت سریعتر انجام شود. البته این استادیوم در ابتدای امسال به بازی ها نخواهد رسید ولی احتمالا به نیم فصل می رسد. مسئولان سعی کردند در این مدت نواقص را بر طرف کنند تا تیم ها به شهر رفسنجان سفر کنند تا ان شاالله پسته این شهر را هم میل کنند( باخنده).این شهر مزین به فاتحان اروند است و امیدوارم با برنامه های بلند شاهد حضور بهتر این تیم در سالهای آینده باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول