اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رضایی: به نظر فدراسیون والیبال که حاصل خردجمعی است، احترام می‌گذاریم

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه گفت: به نظر فدراسیون والیبال که حاصل یک خرد جمعی است احترام می‌گذاریم.

رضایی: به نظر فدراسیون والیبال که حاصل خردجمعی است، احترام می‌گذاریم

پیمان رضایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ارومیه در آستانه از سرگیری رقابت های دور رفت لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: با توجه به شیوع موج سوم ویروس کرونا، مسابقات لیگ برتر از 18 مهر ماه تعطیل شد.

رضایی گفت: با بررسی هایی که فدراسیون انجام داد و پس از جلساتی که برگزار شد، مسئولان به این نتیجه رسیدند که مسابقات به صورت متمرکز در سه هفته به میزبانی تهران برگزار شود. این تصمیم حاصل خرد جمعی بود و همه به آن احترام خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: بین هر سه هفته تیم ها استراحت خواهند کرد تا مشکلی برای تیمی ایجاد نشود. دور برگشت هم به صورت لیگ ملت ها برگزار خواهد شد. در این راستا مقرر شد تا فدراسیون 4 شهر را به عنوان میزبان معرفی کند و مسابقات به صورت دوره ای در این شهرها برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم ما از نظر روحی و جسمی شرایط خوبی دارد. در ایام تعطیلات بازیکنان تمرینات خود را دنبال کرده اند و امروز راهی تهران خواهیم شد تا در اولین مسابقه مقابل هورسان رامسر قرار بگیریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول