اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: از داورزنی می‌خواهم بیشتر به لیگ توجه کند/ تعطیلات اخیر به برخی تیم‌ها ضرر زد

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: از داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون می خواهم که اهمیت بیشتری به لیگ برتر بدهد.

اکبری: از داورزنی می‌خواهم بیشتر به لیگ توجه کند/ تعطیلات اخیر به برخی تیم‌ها ضرر زد

پیمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیم والیبال شهرداری ارومیه در آستانه از سر گیری رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: بعد از بازی با سایپا خود را برای بازی با هورسان آماده می‌کردیم که سازمان لیگ اعلام کرد مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا باید دو هفته تعطیل شود، اما به دلیل تصمیم گیری های جدید مسئولان فدراسیون این تعطیلی افزایش پیدا کرد. 

وی ادامه داد: جلساتی با مدیران عامل باشگاه و سرمربیان تیم های لیگ برتری برگزار شد و در نهایت تصمیم گرفته شد که بازی های به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار شود. ما هم مانند سایر تیم ها تابع خرد جمعی هستیم و به این تصمیم احترام می گذاریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: این مدتی که بازی های تعطیل شد برای بسیاری از باشگاه ها ضرر داشت، چون خیلی از تیم ها از شرایط مسابقه خارج شدند و این موضوع خوب نبود. در شرایط کنونی باید بگویم که ما وضعیت خوبی داریم و بازیکنان در شرایط ایده آلی قرار دارند. دو بازیکن ما درگیر کرونا بودند که دوران قرنطینه را هم پشت سر گذاشتند.

اکبری خاطرنشان کرد: انتظار من از داورزنی این است که اهمیت بیشتری به لیگ برتر بدهد. درخواست می کنم تا جایی که امکان دارد مسابقات را در سلامت کامل برگزار کنند و نظم مسابقات هم بهم نخورد. به این ترتیب تمام تیم ها می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند و در نهایت همه از این شرایط سود خواهند برد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول