اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اقدامات هراز در تعطیلات لیگ والیبال/بازگشت مصدومان و برگزاری دو بازی دوستانه

تیم والیبال لبنیات هراز آمل در تعطیلات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دو دیدار دوستانه برگزار کرد.

اقدامات هراز در تعطیلات لیگ والیبال/بازگشت مصدومان و برگزاری دو بازی دوستانه

به گزارش خبرگزاری فارس، پس از تعطیلی موقت لیگ برتر والیبال به منظور قطع زنجیره ویروس کرونا، تمرینات تیم لبنیات هراز با نظر کادرفنی به مدت چند روز تعطیل شد تا بازیکنان تیم به استراحت بپردازند.

بعد از یک دوره استراحت کوتاه مدت و انجام تست کرونا توسط بازیکنان و کادرفنی تمرینات تیم والیبال لبنیات هراز آمل مجددا از سر گرفته شد.

بازیکنان تمرینات خود را در دو نوبت صبح و عصر زیر نظر کادرفنی آغاز کردند که صبح به انجام کار با وزنه و تمرین عصر به تمرین توپی اختصاص داشت‌.

شاگردان بهروز عطایی پیش از شروع مجدد لیگ برتر دو دیدار تدارکاتی نیز در دستور کار خود قرار دادند که در دیدار نخست در سالن پیامبراعظم آمل به مصاف سامسونگ مازندران رفتند و موفق شدند در چهار ست متوالی حریف دسته اولی خود را شکست دهند

در این دیدار با نظر کادرفنی در دو ست ابتدایی تیم با ترکیب اصلی به دیدار حریف رفت، اما در ست های سوم و چهارم تمامی بازیکنان ذخیره هم فرصت بازی پیدا کردند و تمامی بازیکنان نمایش خوبی از خود بر جای گذاشتند.

در طی هفته های گذشته رافع طبری، امین علوی و عبدالرضا علیزاده در تمرینات دچار مصدومیت شدند که با تلاش های کادرفنی و پزشکی تمامی بازیکنان از بند مصدومیت رها شدند

در دومین دیدار تدارکاتی هم لبنیات هراز در آمل مقابل تیم دسته اولی پاس گرگان قرار گرفت که در نهایت سه بر یک تن به شکست داد

همچنین آخرین تست کرونا تیم لبنیات هراز پیش از اعزام به تهران انجام شد که خوشبختانه پاسخ تمامی تست ها منفی بود.

کاروان لبنیات هراز آمل عصر روز جمعه از آمل راهی تهران می‌شود تا صبح شنبه آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با راه یاب ملل در خانه والیبال تهران انجام دهد و از ساعت یازده صبح روز یکشنبه مقابل راه یاب ملل کردستان قرار خواهد گرفت.

هرازی ها در شرایطی در هفته پیش رو و طی روزهای یکشنبه و پنج شنبه به مصاف راهیاب ملل مریوان و شهرداری گنبد می روند که تا پایان هفته هفتم دور رفت که دچار تعطیلی مقطعی شد، با ۶ بازی صاحب ۴ برد و دو شکست و ۱۱ امتیاز شدند تا در جای هفتم جدول قرار گیرند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول