اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

در‌خواست‌ها برای مسدودسازی حساب توئیتر ترامپ

گروهی از قانونگذاران دموکرات، چهره‌های لیبرال، خبر‌نگاران و فعالان سیاسی در آمریکا با انتشار پیام‌هایی در توئیتر خواستار مسدود‌سازی حساب توئیتری رئیس‌جمهور این کشور شده‌اند.

در‌خواست‌ها برای مسدودسازی حساب توئیتر ترامپ

به گزارش گروه بین‌الملل خبر‌گزاری فارس، گروهی از قانونگذاران دموکرات، چهره‌های لیبرال، خبر‌نگاران و فعالان سیاسی در آمریکا با انتشار پیام‌هایی در توئیتر خواستار مسدود‌سازی حساب توئیتری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا شده‌اند.

به نوشته خبر‌گزاری اسپوتنیک، «جری کنلی»، نماینده دموکرات ایالت ویرجینیا در مجلس نمایندگان با انتشار پیامی در توئیتر در واکنش به ادعا‌های ترامپ در خصوص تقلب در انتخابات نوشت: «حساب کار‌بری او (ترامپ) در توئیتر را مسدود کنید. این اطلاعات غلط محض است. آرای معتبر در حال شمارش هستند. اینجا آمریکاست نه روسیه»

«دیوید سیسیلین»، نماینده دموکرات ایالت رود آیلند در مجلس نمایندگان در پیامی در توئیتر نوشت: «در حال حاضر، حساب‌ توئیتری رئیس‌جمهور در حال انتشار دروغ و اطلاعات غلط در یک برهه نفس‌گیر است. این تهدیدی برای دموکراسی ماست و باید تا پایان شمارش آرا حساب او مسدود شود.»

«مهدی حسن»، خبر‌نگار وبگاه خبری - تحلیلی «اینترسپت» در توئیتر نوشت: «حساب توئیتر رئیس‌جمهور (ترامپ) در حال حاضر یک تهدید برای دموکراسی آمریکاست.»

«دیوید ویسمن»، یکی از حامیان سابق ترامپ نیز نوشته: «برای محافظت از دموکراسی‌مان من می‌خواهم که توئیتر حساب کار‌بری دونالد ترامپ را مسدود کند تا زمانی که در این انتخابات مشخص شود.»

«چیپ فرانکلین»، یکی از فعالان سیاسی در آمریکا هم در توئیتی نوشت: «ترامپ هم‌اکنون مرتباً دروغ می‌گوید و اطلاعات نادرستی درباره نتایج انتخابات منتشر می‌کند.»

ترامپ بار‌ها با انتشار‌ پیام‌هایی در توئیتر مدعی شده که در شمارش آرا تقلب شده است. این در حالی است که توئیتر نیز به طور پیوسته پیام‌های ترامپ با این مضمون را برچسب زده و آنها را گمراه کننده خوانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول