اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شاید لیگ بیستم اصلا تمام نشود/ لیگ بیستم بی‌انگیزه‌ترین لیگ چند سال اخیر

پیشکسوت استقلال تهران در رابطه با ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم ها به کرونا گفت: به دلیل ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم‌ها به کرونا درادامه لیگ احتمال دارد، این مسابقات خیلی دیر یا اصلا تمام نشود.

شاید لیگ بیستم اصلا تمام نشود/ لیگ بیستم بی‌انگیزه‌ترین لیگ چند سال اخیر

علی گیوه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مورد آغاز لیگ بیستم فوتبال کشورمان اظهار کرد: با توجه به عدم حضور تماشاچیان در حسن مسابقات امسال بی‌انگیزه‌ترین لیگ را تجربه خواهیم کرد.

پیشکسوت استقلال در رابطه با ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم‌ها به کرونا تصریح کرد: به دلیل ابتلای چند بازیکن و کادر فنی برخی از تیم‌های حاضر در لیگ به کرونا، احتمال دارد، این لیگ خیلی دیر یا اصلا تمام نشود.

وی افزود: با شرایط فعلی کرونا که لیگ آغاز نشده، چند روزی به تعویق افتاد و احتمال دارد که باز هم به تعویق بیفتد.

گیوه‌ای با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری لیگ و ادامه شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: هر هفته که مسابقات برگزار می‌شود باید بعد از آن از بازیکنان و کادر فنی هر تیم تست کرونا گرفته شود و این همین امر امکان دارد بازی بعدی آن تیم را در صورت ابتلای بازیکنان به کرونا دچار مشکل کند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با کیفیت لیگ بیستم تصریح کرد: با توجه به نبود بازیکنان و مربیان خارجی در لیگ بیستم، این دوره از مسابقات فوتبال سطح کیفی پایینی نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت.

وی با اشاره به نقل و انتقالات بازیکنان باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه استقلال بیشتر بازیکنان فصل گذشته خود را حفظ کرده پیش‌بینی‌ می‌شود که این تیم وضعیت خوبی در این لیگ داشته باشد.

گیوه‌ای با بیان اینکه محمد نادری از پرسپولیس به تیم استقلال پیوسته است، گفت: نادری بازیکن خوبی است و می‌تواند کمک زیادی به استقلال کند و از طرفی آمدن این بازیکن از پرسپولیس به استقلال شاید باعث ضعف‌تر شدن تیم رقیب شود.

پیشکسوت استقلال در رابطه با وضعیت نادری ادامه داد: با توجه به اینکه نادری از تیمی آمده است که یکی از رقبای بزرگ استقلال است، شرایط بهتری را برای استقلال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول