اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکونام: ابتدای لیگ شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد/تمرکزمان روی موفقیت تیم خودمان است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شروع لیگ است و شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد، لیگ ماراتن ادامه‌دار است و تمام تمرکز روی تیم و موفقیت تیم خودمان است.

نکونام: ابتدای لیگ شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد/تمرکزمان روی موفقیت تیم خودمان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: شروع لیگ است و شناخت کافی از تیم‌ها وجود ندارد و سعی کردیم نسبت به شرایطی که تیم دارد، جلو برویم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد افزود: بازیکنانی که جذب کردیم را زودتر با تیم و بازیکنانی که فصل قبل برای فولاد زحمت کشیده بودند، آماده کنیم تا تیم آماده‌ای را راهی مسابقات کنیم؛ با توجه به این‌که نمی‌دانستیم چه زمانی تمرینات را شروع کنیم، سعی کردیم تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: باید از سعید آذری و اعضای هیأت مدیره تشکر کنم که در نقل و انتقالات زحمات زیادی کشید تا بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، با توجه به بودجه‌ای که داشتیم جلو رفتیم و توانستیم بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم تا شرایط خوبی در لیگ داشته باشیم و سبب افتخار مردم خوزستان شویم.

نکونام در مورد حضور مربیان جوان مانند رضایی، رحمتی و نویدکیا در لیگ گفت: تمام مربیان دوست‌های من هستند و در کنار یکدیگر بازی کردیم، امیدوارم موفق باشند، مربیان جوان در فوتبال دنیا رقابت می‌کنند و در علم روز دنیا سبقت گرفته‌اند؛ امیدوارم مربیان جوان در لیگ برتر و لیگ یک موفق باشند و به فوتبال کشور کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در مورد ذوب‌آهن و تغییراتی که داشته است، بیان داشت: هر مربی سبک خود را دارد، بازیکنان در لیگ شناخته‌ شده‌اند و شناخت خوبی از بازیکنان ذوب‌آهن داریم؛ ذوب‌آهن تغییراتی داشته است و ناشناخته بودن برای هفته‌های ابتدایی است؛ لیگ ماراتن ادامه‌دار است و تمام تمرکز روی تیم و موفقیت تیم خودمان است.

وی در مورد تقابل با رحمان رضایی عنوان داشت: تقابل در زمین فوتبال است، من و رحمان رضایی بازی نمی‌کنیم و مربی هستیم و بازیکنان در زمین برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند؛ امیدوارم بازی خوبی باشد و با موفقیت برای ما همراه باشد.

نکونام در مورد هدف‌گذاری باشگاه فولاد تصریح کرد: هدف‌گذاری ما از گذشته این بوده است که تمام تلاشمان را در همه بازی‌ها انجام می‌دهیم تا بهترین نتیجه و عملکرد را داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد در پایان گفت: تمرکزمان روی بازی‌های پیش رو است و به هر بازی نگاه ویژه داریم، نمی‌شود در مورد جام یا رتبه صحبت کرد اما همه تلاشمان را تا روز آخر انجام می‌دهیم و هواداران فوتبال این موضوع را متوجه شده‌اند.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول