اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

تندروان: آلکنو شانس بیشتری دارد/فعلا نمی‌توان عملکرد سرمربی جدید را ارزیابی کرد

سرمربی تیم والیبال فولاد سیرجان گفت: فکر می کنم آلکنو شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران داشته باشد.

تندروان: آلکنو شانس بیشتری دارد/فعلا نمی‌توان عملکرد سرمربی جدید را ارزیابی کرد

محمدرضا تندروان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تیمش برای حضور در ادامه رقابت‌های دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. طبق تصمیم فدراسیون مسابقات قرار است به صورت متمرکز در تهران برگزار شود و همه موظف هستیم به این تصمیم احترام بگذاریم، چون با خرد جمعی گرفته شده است.

وی درمورد انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان از بین آلکنو و کاستلانی خاطرنشان کرد: هر دو گزینه در سطح جهان شناخته شده هستند. آلکنو مربی روسیه بوده و بارها با تیم ملی ایران روبرو شد. او مربی مقتدر و خشکی است. ظاهراً او شانس بیشتری برای حضور در ایران دارد که فکر می کنم انتخاب خوبی باشد.

سرمربی تیم والیبال فولاد ایرانیان عنوان کرد: هر گزینه‌ای که انتخاب شود باید کارش را شروع کند تا بتوان به صورت دقیق عملکردش را بررسی کرد. تیم ملی مسابقات مهمی همچون المپیک را در پیش دارد و شاید آنجا میدان خوبی برای ارزیابی عملکرد سرمربی آینده باشد. در شرایط کنونی همه باید از تیم ملی حمایت کنند تا شرایط خوبی در المپیک داشته باشد.

وی که سابقه حضور در تیم های ملی را هم دارد، درمورد انتخاب دستیاران سرمربی آینده تیم ملی، تصریح کرد: قطعاً از اختیارات هر سرمربی است که دستیارانش را انتخاب کند. به هر حال او باید براساس تفکراتش، چند مربی را برای کمک به خود انتخاب کند. همه اهالی والیبال دوست دارند تیم ملی موفق باشد و فرقی نمی‌کند چه کسی روی نیمکت باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول