اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

بازیکن سابق تراکتور سرباز فراری از آب درآمد/می‌خواهم به تراکتور بازگردم

بازیکن تیم فوتبال تراکتور به‌عنوان سرباز فراری 28 ماه خدمت کرد.

بازیکن سابق تراکتور سرباز فراری  از آب درآمد/می‌خواهم به تراکتور بازگردم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر اسدزاده بازیکن جوان تیم تراکتور اظهار داشت‌: در زمان مدیریت سردار آجرلو و سرمربی‌گری یحیی گل‌محمدی به علت بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی فرصت بازی پیدا کردم و 15 بار افتخار پوشیدن پیراهن تیم پرافتخار تراکتور که از بچگی عاشقش بودم  نصیبم شد.

این بازیکن افزود‌: در فصل 97-96 به‌عنوان کاپیتان و برترین بازیکن تیم امید و بازیکن سرباز به تیم بزرگسالان تراکتور پیوستم و با تلاش فراوان و حمایت کادر فنی توانستم در کنار سایر بازیکنان جوان از جمله مسلمی‌پور، آزادی و نادری به ترکیب اصلی برسم.

اسد‌زاده که 2 فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد در خصوص جدایی طولانی مدت خود از فوتبال این‌گونه توضیح می‌دهد‌: آخر  فصل 97-96 تیم از سپاه ‌به افتخار فوتبال آذربایجان، یعنی آقای زنوزی واگذار شد و فقط برای 5 بازیکن با نام‌های مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، رضا شربتی و قائم ‌اسلامی‌خواه مجوز ادامه سربازی در تیم تراکتور صادر شد و من با توجه به اینکه تراکتور و فجر سپاسی شیراز هر دو از تیم‌های نظامی بودند، به تیم فجر سپاسی شیراز واگذار شدم.

وی، داستان فوتبالی خود را غم بار می‌داند و می‌گوید‌: بعد از جدایی اجباری از تیم محبوبم برای ادامه دوران سربازی در تمرینات تیم فجر سپاسی حاضر بودم و درست در روزی که در ترکیب اصلی تیم بودم از تبریز به باشگاه فجرسپاسی زنگ می‌زنند و می‌گویند سرباز فراری هستم در حالی که خود تیم فجرسپاسی مجوز فعالیتم را در این تیم گرفته بود.

اسدزاده تصریح کرد‌: دو سال بین تبریز و شیراز در رفت و آمد بودم و نمی‌دانستم چه مشکلی برای من به وجود آمده است و به اجبار به جای 21 ماه به عنوان سرباز فراری 28 ماه در پادگان خدمت کردم که در این دو سال کلا از فوتبال محو شدم و  اسمم از یاد همه هواداران فوتبال رفته است.

وی از باشگاه تراکتور هم گلایه دارد که در این 2 سال حتی یک تماس کوتاه با این بازیکن گرفته نشده بود.

اسدزاده ادامه داد:از زندگی و فوتبال واقعا ناامید شده بودم که افتخار و شناسنامه فوتبال آذربایجان یعنی حسن آذرنیا شخصا تماس گرفته و جویای حالم شد و در خصوص قرارداد 2 ساله من که بعد از دوران سرباز هنوز با تیم تراکتور داشتم صحبت کردیم.

شماره 30 تراکتوری‌ها از علاقه قلبی خود به برگشت به تیم محبوب خود خبر داد و بیان داشت: حتی حاضرم در این تیم که در تمامی رده‌های سنی آن بازی کرده‌ام، تست هم بدهم و بعد از این همه مشکلات که من نقشی در آن نداشتم، می‌خواهم به حق خودم در فوتبال برسم و از مربیان و مدیران باشگاه تراکتور تنها یک خواسته دارم که این فرصت را به من بدهند.

اسدزاده با چشمانی پر از اشک گفت‌: راستش از اینکه در تیم فجر‌سپاسی شیراز بازی نکردم، خوشحالم چون همیشه لباس تراکتور بر تن من بوده و حاضرم برای برگشتن به جایگاه سابقم حتی قرارداد سفید 10 ساله امضا کنم.

این بازیکن جوان  اضافه کرد‌: از چند تیم لیگ یک پیشنهاد مالی خیلی خوب دارم ولی من یک عاشق تراکتورم و دوست دارم فقط لباس سرخ این تیم را بپوشم.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول