اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

دلیل لغو دیدار صنعت نفت- پیکان از زبان مسئول کمیته مسابقات/ بازی دیگری لغو نمی‌شود

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ توضیحاتی را در خصوص لغو دیدار صنعت نفت و پیکان به میزبانی آبادان ارائه داد.

دلیل لغو دیدار صنعت نفت- پیکان از زبان مسئول کمیته مسابقات/ بازی دیگری لغو نمی‌شود

به گزراش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اولین هفته لیگ برتر در فصل بیستم از فردا آغاز می‌شود و این درحالی است که یکی از بازی‌های روز اول با تصمیم سازمان لیگ لغو و برگزاری آن به زمان دیگری موکول شد.

سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص لغو دیدار دو تیم صنعت نفت و پیکان که قرار بود در شهر آبادان برگزار شود، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: فعلا لغو را اعلام کردیم. مقداری شرایط پذیرش هتل‌ها به دلیل شیوع اپیدمی مشکل ساز شده و آنطور که به ما اطلاع دادند، به این صورت بوده است.

وی در پاسخ به اینکه با این حساب شیوع کرونا دلیل لغو این مسابقه بوده، عنوان کرد: به نظر می‌آید اینطور بوده است. به واسطه شرایط موجود خواستند شیوع کرونا را کنترل کنند. ما هم گفتیم چشم. نامه‌ای آمده ولی هنوز آن را ندیده‌ام. وقتی از اراک به تهران رسیدم، آن را مشاهده می‌کنم.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا ممکن است مسابقه دیگری به این خاطر لغو شود، اظهار داشت: نه، بازی‌های دیگر مشکلی ندارند. تیم‌ها رفته‌اند و مستقر شدند. ناظران و نماینده‌های ما نیز رفته‌اند و مشکلی نداریم. فقط همان یک بازی بود که به نظر می‌رسد شرایط لازم برای مدیریت شهری فراهم نبود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول