اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

زمان حضور مرزبان در اردوی سپاهان مشخص شد/ خلعتبری و باقری بدون مشکل در مصاف با تیم قلعه‌نویی

زمان حضور مربی جدید سپاهان اصفهان در اردوی این تیم مشخص شد.

زمان حضور مرزبان در اردوی سپاهان مشخص شد/ خلعتبری و باقری بدون مشکل در مصاف با تیم قلعه‌نویی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال سپاهان برای انجام بازی هفته اول لیگ بیستم مقابل گل‌گهر، روز جمعه بعدازظهر با پرواز چارتر راهی سیرجان می‌شود تا اردوی خودش را در این شهر برپا کند.

گئورگی ولسیانی مدافع گرجستانی زردپوشان که در تمرینات پیش فصل دچار آسیب دیدگی شده، در بازی مقابل گل‌گهر غایب خواهد بود. با توجه به مصدومیت این بازیکن از ناحیه همسترینگ، ممکن است دوری او از میادین حدود 4 هفته ادامه داشته باشد.

مرتضی منصوری مدافع کناری سپاهان نیز که دچار مصدومیت جزیی شده بود، به مرز آمادگی رسیده و مشکلی برای همراهی تیم ندارد.

محمد محبی پس از عمل جراحی روی مینیسک زانو، تمریناتش را به تازگی آغاز کرده و فعلا در اختیار بدنساز تیم است تا به آمادگی لازم دست پیدا کند و به نظر می‌رسد او نیز غایب بازی مقابل گل‌گهر خواهد بود.

حامد بحیرایی و محسن الغسانی (مهاجم عمانی) به دلیل اینکه ممکن است امسال فرصت زیادی برای بازی نداشته باشند، با نظر محرم نویدکیا مشکلی برای جدایی ندارند اما ایندو فعلا در کنار سپاهان تمرین می‌کنند تا در نهایت تصمیم قطعی را بگیرند. حضور این دو بازیکن در اردوی سیرجان بستگی به نظر سرمربی تیم دارد.

علیرضا مرزبان مربی با تجربه فوتبال ایران که به تازگی برای کمک به نویدکیا همکاری با سپاهان را آغاز کرده، قرار است طبق برنامه ریزی انجام شده روز شنبه وارد ایران و به اردوی سپاهان در سیرجان ملحق شود.

سپاهان مشخصات تمام بازیکنانش را در سامانه لیگ برتر ثبت کرده و مدارک لازم را در اختیار سازمان لیگ قرارداده تا مشکلی بابت انجام بازی‌ها نداشته باشد. به این ترتیب روح‌الله باقری و محمدرضاخلعتبری دو خرید تابستانی سپاهان مشکلی برای حضور در بازی هفته اول ندارند.

زردپوشان اصفهان طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، روز شنبه 17آبان و از ساعت 16:20 به مصاف شاگردان امیرقلعه‌نویی می‌روند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول