اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

القای دوگانه جنگ-مذاکره؛ برنامه اصلاحات برای فردای پیروزی بایدن

روزنامه شرق درباره استراتژی اصلاحات برای فردای پیروزی بایدن نوشته است: اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند با پیروزی بایدن می‌توانند با تکیه بر گفتمان مذاکره در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده برگ برنده مهمی در دست داشته باشند.

القای دوگانه جنگ-مذاکره؛ برنامه اصلاحات برای فردای پیروزی بایدن

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، روزنامه اصلاح‌طلب شرق در گزارشی با عنوان «ظرفیت‌های بایدن برای اصلاح‌طلبان» ابتدا به اشتیاق اصلاح‌طلبان نسبت به رأی آوردن جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پرداخته فهرست بلندبالایی از حسین مرعشی تا علی مطهری ردیف کرده است و سپس از استراتژی آنها رونمایی می‌کند و می‌نویسد: اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند با پیروزی بایدن می‌توانند با تکیه بر گفتمان مذاکره در انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده برگ برنده مهمی در دست داشته باشند. آنها در شرایطی که نارضایتی عمومی زیاد شده است و شاید دیگر نتوانند با وعده‌های اقتصادی یا سیاسی مردم را به انتخابات امیدوار کنند، گمان می‌کنند یکی از مهم‌ترین راه‌های اعتمادسازی برای مردم تکرار مجدد دوگانه مقابله-مذاکره است و با این شیوه قادر خواهند بود که مردم را به نفع خود پای صندوق انتخابات بیاورند؛ زیرا هنوز هم مردم درباره ناامنی‌های احتمالی یا در شدیدترین حالت جنگ میان ایران و آمریکا حساسیت نشان می‌دهند.

شرق در پایان اینگونه نتیجه‌گیری می‌کند: در ‌هر‌حال گرچه به گفته بسیاری از تحلیلگران حوزه دیپلماسی پیروزی بایدن برای ایران و بلکه عرصه بین‌المللی می‌تواند مفید باشد و جهان را قدری خالی از افراط‌گرایی‌ها و زورگویی‌ها کند، اما از منظر سیاست داخلی برای اصلاح‌طلبان هم حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول