اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

نیاز مراکز بیمارستانی به اکسیژن تامین می‌شود /برخی با فرافکنی سعی در توجیه رفتارهای غیرمسئولانه دارند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیاز مراکز بیمارستانی به اکسیژن تامین می‌شود، گفت: برخی با فرافکنی سعی در توجیه رفتارهای غیرمسئولانه دارند.

نیاز مراکز بیمارستانی به اکسیژن تامین می‌شود /برخی با فرافکنی سعی در توجیه رفتارهای غیرمسئولانه دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حبیب امین زاده اظهار داشت: طی ساعات گذشته و در پی طی اظهار نظر رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز مبنی بر کمبود اکسیژن به عنوان حیاتی‌ترین نیاز بیماران کرونایی و عدم همکاری مراکز تولید و توزیع، در کمتر از چند ساعت، ۸ تن اکسیژن مایع تا نیمه‌شب امشب چهاردهم آبان ماه ۱۳۹۹ از طریق یکی از استان‌های همجوار تامین می شود ؛همچنین این روند طی برنامه ریزی مناسب، بر حسب نیاز بیمارستانهای استان ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان اکسیژن مایع تولید نمی شود؛ افزود: در عین حال تمام مراکز تامین و توزیع اکسیژن گازی موظف به فعالیت چند برابر ظرفیت شدند.

امین زاده اظهار داشت: در چند ماه اخیربا وجود برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و تصمیم‌گیری ستاد مقابله با کرونای استان، هیچ گونه اعلام نظر در خصوص وضعیت اکسیژن مورد نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از سوی مسئولان بهداشت و درمان به سازمان صمت اعلام نشده است.

وی پیشنهاد کرد؛ امکان ذخیره سازی بیمارستانهای مهم استان برای اکسیژن مایع افزایش یابد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول