اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

بسیج دانشگاه صداوسیما حمله تروریستی دانشگاه کابل را محکوم کرد

بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما حمله تروریستی به دانشگاه کابل را محکوم و اعلام کرد: اکنون ملت‌های منطقه و نیروهای محور مقاومت فقدان ابرسردارانی چون سردارِسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های ایشان را بیش از پیش احساس می‌کنند.

بسیج دانشگاه صداوسیما حمله تروریستی دانشگاه کابل را محکوم کرد

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیما طی پیامی حمله تروریستی به دانشگاه کابل به دست گروه تروریستی داعش را محکوم کرده  و شهادت دانشجویان و اساتید این دانشگاه را تسلیت گفت و تاکید کرد: اکنون ملت‌های مظلوم و مقاوم منطقه و نیروهای محور مقاومت فقدان ابرسردارانی چون سردارِسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های ایشان را بیش از پیش احساس می‌کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

تاریخ بشریت نشان داده است بر‌اساس سنت‌های الهی ظلم پایدار نمی‌ماند و ظالمان سرانجام به سزای ظلم و جنایت‌های خود می‌رسند. بار دیگر دستِ جنایتی نابخشودنی از آستین گروهی متحجر و اسلام‌ستیز بیرون آمد که بذر شوم آن را مستکبران عالم و ایادی نافهم آنان نسبت به اسلام در منطقه کاشته‌اند.

 سوءاستفاده، قرائت غلط و افراطی از باورها و اعتقادات دینی توسط گروه‌های تکفیری خصوصاً داعش منجر به جنایات فجیعی علیه انسانیت در افغانستان، عراق، سوریه و سایر کشورهای منطقه شده است. 

اکنون ملت‌های مظلوم و مقاوم منطقه و نیروهای محور مقاومت فقدان ابرسردارانی چون سردارِسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رشادت‌های ایشان را بیش از پیش احساس می‌کنند.

تقارن زمانی این جنایت هولناک و توهین به پیامبر اعظم(ص) در فرانسه یادآور این موضوع است، غرب که خود با سیاست‌های غلطِ اسلام‌هراسانه و اسلام‌ستیزانه مولد این گروه‌های تروریستی است با توهین به مقدسات ادیان الهی، دمیدن بر آتش اختلافات مذهبی و تجاوز و برهم زدن امنیت کشورهای منطقه، پس از این گروهک‌های منحوس تروریستی، مجرم اصلی این‌گونه جنایت‌های وحشیانه است. 

سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر در قبال این حادثه به‌شدت غم‌انگیز و تأسف‌بار، نشان می‌دهد تمدن غرب در قرن ۲۱ آن‌چنان در خلسه مادیات فرو رفته است که حوادث این‌چنینی در سایر نقاط دنیا مخصوصاً کشورهای اسلامی را نسبت حوادث مشابه در کشورهای خود هیچ انگاشته و با نابرابر دانستن خون انسان‌ها در قبال این‌گونه جنایت‌ها سکوت پیشه کرده و از هرگونه اقدام حمایتی سرباز زده اند.  

ما دانشجویان بسیجی دانشگاه صدا‌و‌‌سیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه و ضدبشری، با بازماندگان وخانواده‌های قربانیان این حادثه و ملت مقاوم و شریف افغانستان ابراز همدردی می‌کنیم و برای برادران و خواهران خود در محفل علم و دانشِ دانشگاه کابل علوِ درجات را از خداوند متعال خواستاریم.

والعاقبه للمتقین

۱۴ آبان‌ماه ۱۳۹۹
بسیج دانشجویی دانشگاه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول