اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

میرحسینی: المپیک جای آزمون و خطا نیست/کمیته فنی منافع ملی را در نظر گرفته‌ است

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد گفت: المپیک جای آزمون و خطا نیست و فدراسیون باید بهترین گزینه را برای نیمکت تیم ملی انتخاب کند.

میرحسینی: المپیک جای آزمون و خطا نیست/کمیته فنی منافع ملی را در نظر گرفته‌ است

عباسعلی میرحسینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد آخرین شرایط تیم والیبال شهداب برای حضور در ادامه رقابت های دور رفت لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: تمرینات را با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کردیم و خوشبختانه شرایط برای برگزاری دو دیدار دوستانه مقابل خاتم اردکان هم فراهم شد. آمادگی تیم ما برای حضور در مسابقات خوب است و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: طبق نظر فدراسیون قرار است مسابقات به صورت متمرکز به میزبانی تهران برگزار شود. باشگاه ما پیشنهادی را به فدراسیون ارائه کرده بود، اما وقتی مدل چهارم برای برگزاری مسابقات مطرح شد ما هم پیشنهاد خود را پس گرفتیم، چون اعتقاد داشتیم که مدل پیشنهادی فدراسیون منطقی تر است. به هر حال همه باید دست به دست هم دهند که مسابقات با کمترین چالش برگزار شود.

مدیرعامل باشگاه شهداب یزد و مربی باتجربه والیبال ایران درمورد سوژه این روزهای والیبال ایران یعنی انتخاب سرمربی از بین آلکنو و کاستلانی، خاطرنشان کرد: فدراسیون برای رسیدن به این گزینه ها چندین جلسه در قالب کمیته فنی برگزار کرد. قطعاً این گزینه ها بیشتر از سایر مربیان می توانند به والیبال ایران کمک کنند. بدون شک اعضای کمیته فنی منافع ملی را در نظر گرفته‌اند و به این دو گزینه رسیده اند.

میرحسینی ادامه داد: اعتقاد دارم که فدراسیون می‌تواند بهترین گزینه را انتخاب کند. تیم ملی ایران باید در میدان بزرگی به نام المپیک حاضر شود و آنجا دیگر جای آزمون و خطا نیست. نام هایی که این روزها مطرح شده نام های بزرگی هستند و انتخاب بین آنها سخت است، اما فدراسیون می تواند با کمک اعضای کمیته فنی شایسته ترین مربی را انتخاب کند.

وی درخصوص دستیاران سرمربی آینده تیم ملی، گفت: در دوره قبلی مربیان خوبی در کنار کولاکوویچ بودند. رضایی و اکبری حالا سابقه خوبی دارند و می‌توانند بیشتر از هر مربی دیگری به سرمربی آینده تیم ملی کمک کنند؛ البته باید حق انتخاب را به سرمربی جدید هم داد تا بتواند با خیال راحت گزینه های مدنظرش را انتخاب کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول