اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خوش نظر: میزبانی در ورزشگاه دستگردی حق سایپا است/با انگیزه زیاد به مصاف حریف می‌رویم

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: میزبانی در ورزشگاه دستگردی برای دیدار مقابل پرسپولیس حق مان بود.

خوش نظر: میزبانی در ورزشگاه دستگردی حق سایپا است/با انگیزه زیاد به مصاف حریف می‌رویم

حسین خوش نظر در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قطعی شدن برگزاری دیدار سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه دستگردی اظهار داشت: بر اساس آنچه که فدراسیون فوتبال به باشگاه سایپا اعلام کرده است، افتتاحیه رقابت های لیگ برتر و دیدار سایپا و پرسپولیس در هفته نخست این مسابقات به میزبانی ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: ماحصل نشست آقایان، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا با عیسی فرهادی، فرماندار استان تهران، بر پیگیری این دیدار به میزبانی ورزشگاه شهید دستگردی صحه گذاشت تا در واپسین روزهای باقی مانده تا این دیدار، این ورزشگاه را به عنوان محل برگزاری اولین دیدار لیگ برتر در نظر بگیریم.

مدیر تیم فوتبال سایپا ادامه داد: تیم فوتبال سایپا با در نظر گرفتن ورزشگاه دستگردی به عنوان میزبان هفته نخست لیگ، از چندی پیش تمرینات منسجم خود را در این ورزشگاه پشت سر گذاشته است. استفاده از میزبانی، کمترین حق قانونی باشگاه سایپا هست و در صورت اعمال نظری متفاوت از این امر،  روح جوانمردی در ورزش خدشه دار خواهد شد.

خوش نظر در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال سایپا خاطر نشان کرد: خوشبختانه نارنجی پوشان از شرایط جسمانی خوب و مناسبی برخوردار و از هر لحاظ آماده دیدار با تیم پرسپولیس هستند. همیشه مصاف مقابل استقلال و پرسپولیس برای سایپایی ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و بازیکنان این تیم با انگیزه بیشتری به میدان می روند.

وی افزود: امیدوارم در هفته نخست لیگ برتر بتوانیم دیدار تماشاگر پسند و جذابی را به منصه ظهور بگذاریم و بازیکنان این تیم آنچه در توان دارند را در میدان مسابقه مورد استفاده قرار دهند.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول