اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  ورزش بین الملل

گوگل: ساندر هنوز آماده نیست/سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است

سرمربی تیم والیبال اسکرابلچاتوف گفت: دریافت کننده آمریکایی تیم ما برای رسیدن به شرایط ایده‌آل به زمان نیاز دارد.

گوگل: ساندر هنوز آماده نیست/سلامتی بازیکنان از همه چیز مهمتر است

به گزارش خبرگزاری فارس، میشائیل گوگل، سرمربی تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد آخرین شرایط تیلور ساندر، دریافت کننده آمریکایی تیمش اظهار داشت: او به تازگی از بند مصدومیت رها شده است. ساندر یک سال بعد از عمل جراحی شانه اش به میادین بازگشته و برای رسیدن به شرایط ایده آل به زمان نیاز دارد.

وی ادامه داد: او بازیکن ارزشمندی بوده و همیشه در سطح بالا بازی کرده است. ساندر سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر به دوران اوجش بازگردد. او تمرینات سختی را پشت سر می گذارد و انگیزه زیادی هم دارد. 

سرمربی تیم والیبال اسکرابلچاتوف درمورد علت عدم استفاده از ساندر در مسابقات اخیر، عنوان کرد: این بازیکن آمریکایی هنوز به آمادگی 100درصدی نرسیده است. اگر ما او را در ترکیب قرار دهیم ممکن است دچار مصدومیت شود. قطعاً حفظ سلامتی بازیکنان از هر چیز دیگری برای ما مهمتر است. 

گوگل گفت: در مدتی که وی به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه بود تمرینات خیلی خوبی را شت سر گذاشت؛ البته مصدومیت هایی هم به سراغ وی آمد، اما شک ندارم که او خیلی زود به روزهای اوج بازخواهد گشت و به تیم کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول