اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

حادثه تروریستی کابل نشانه حقارت جنایتکاران مخالف ثبات در افغانستان است

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به رئیس دانشگاه کابل ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی عنوان داشت: حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی و حقارت جنایتکاران مخالف صلح و ثبات درافغانستان است.

حادثه تروریستی کابل نشانه حقارت جنایتکاران مخالف ثبات در افغانستان است

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوذر ابراهیمی ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به عثمان بابری، رئیس دانشگاه کابل جنایت تروریستی در دانشگاه کابل را محکوم کرد و شهادت نخبگان علمی این کشور را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر عثمان بابری
رئیس محترم دانشگاه کابل

با سلام و احترام

بار دیگر دست جنایتکاران تروریست و دشمنانِ علم و فرهنگ، جوانان آینده ساز افغانستان را نشانه رفت و تعدادی از اساتید و دانشجویانِ شریف افغانستان را به خاک و خون کشید.

این جنایت تروریستی و به شهادت رساندن تعدادی از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دوست و برادر افغانستان، نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که صلح و ثبات در افغانستان را نشانه رفته و مرتکب چنین جنایات ناجوانمردانه‌ای بر علیه ملت مظلوم و استوار افغانستان می‌شوند.

اینجانب با اندوه فراوان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی دانشگاه کابل، مراتب تسلیت عمیق خود را به دولت و ملت شریف افغانستان، اهالی علم و فرهنگ و جنابعالی اعلام نموده و از درگاه ایزد منان تسلای خاطر بازماندگان را مسئلت می‌نمایم.

در پایان با آرزوی شفای عاجل برای مجروحان این رویداد تأثر انگیز و صلحی توام با امنیت کامل در کشور افغانستان، آمادگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی را برای تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های علمی فرهنگی دو کشور اعلام می‌نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول