اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل ماشین سازی: تعویق جلسه قانونی نباشد شکایت می‌کنیم/ استقلال باید غرامت مرادی را بدهد

مدیرعامل باشگاه ماشین سازی نسبت به تعویق زمان جلسه رسیدگی به پرونده بابک مرادی و استقلال واکنش نشان داد.

مدیرعامل ماشین سازی: تعویق جلسه قانونی نباشد شکایت می‌کنیم/ استقلال باید غرامت مرادی را بدهد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس از برگزاری جلسه کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال برای رسیدگی به پرونده انتقال بابک مرادی به استقلال خبر داد اما دقایقی پیش خبری مبنی بر تعویق زمان برگزاری این جلسه و موکول شدن آن به تاریخ 21آبان منتشر شد.

سیدمحمد سید علوی، مدیرعامل باشگاه ماشین سازی در مورد تعویق زمان برگزاری این جلسه به خبرنگار ورزشی فارس گفت: آنطور که به ما اعلام شده بود این جلسه باید امروز برگزار می‌شد اما متوجه شدیم که به بیست و یکم آبان موکول شده است. دلیل این مساله را نمی‌دانیم و وکیل ما که به خاطر شرکت در این جلسه در تهران است، دلیل تعویق زمان جلسه را پیگیری می‌کند و اطلاع می‌دهد. هنوز چیزی به ما اعلام نکرده و منتظریم به ما اطلاع بدهد که چرا برگزاری جلسه به زمان دیگری موکول شد.

علوی در مورد اینکه آیا باشگاه ماشین سازی به این مساله معترض است، اظهار داشت: اگر این اتفاق قانونی باشد یعنی به قانون استناد کرده باشند، مشکلی نداریم اما اگر غیرقانونی باشد مجبوریم شکایت کنیم.

وی افزود: البته ما به دنبال دریافت غرامت هستیم. در هرشرایطی باید به ما غرامت بدهند. بحثی روی بازیکنی که دلش با تیم نیست نداریم و بحث ما روی موضوع غرامت است. فقط به دنبال این هستیم که بدانیم آیا قانون اجازه چنین کاری را می‌دهد یا خیر. مشکلی بابت تعویق زمان جلسه نداریم اما به شرطی که این کار قانونی انجام شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول