اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برگزاری منظم تمرینات شمشیر بازان ارومیه برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی از برگزاری منظم تمرینات شمشیر بازان استان برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک خبر داد.

برگزاری منظم تمرینات شمشیر بازان ارومیه برای حضور در مسابقات  انتخابی المپیک

علی نجف زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره حضور  سه شمشیر باز استان در مسابقات انتخابی المپیک، اظهار داشت: هم اکنون این ورزشکاران با توجه به شرایط کرونایی تمرینات خود را به صورت منظم برگزار می کنند.

وی از سه شمشیر باز استان،  هادی رضوی نیا و الهه قهرمانی عنوان در اسلحه فلوره، سکینه نوری در اسلحه اپه به عنوان شانس های حضور در المپیک نام برد و افزود: هم اکنون این سه ورزشکار تمرینات خود را برای حضور در انتخابی المپیک به صورت منظم پیگیری می کنند.

دبیر هیات شمشیربازی آذربایجان‌غربی افزود: با توجه به برگزاری احتمالی مسابقات شمشیر بازی انتخابی المپیک در اردیبهشت ماه سال آینده در کره جنوبی در خواست میزبانی اردوی تیم ملی در اسلحه فلوره بانوان و آقایان را به فدراسیون شمشیر بازی ارائه داده ایم.

نجف زاده افزود: از دیگر اقدامات هیات فعال کردن کمیته هاست و کمیته اصلی ما استعداد یابی و آموزش است که از افراد مجرب و تحصیلکرده دانشگاهی استفاده می‌کنیم تا سطح دانش مربیان افزایش یابد و این امر در دراز مدت می تواند به ما کمک کند.

وی با بیان اینکه ورزش ما ورزش المپیکی است، خاطرنشان کرد: یکی دیگر از اقدامات هیات استعداد یابی از بین نوجوانان در این رشته است که بتوانیم قهرمانانی شایسته در استان را پرورش دهیم.

دبیر هیات شمشیر بازی آذربایجان غربی تاکید کرد: حفظ و پاسداری از نام قهرمانان از دیگر اولویت های این هیات است و امیدواریم با استفاده از ظرفیت های قهرمانان استان، قهرمانان دیگری تا بازی های آسیایی و المپیک تحویل جامعه ورزشی ایران دهیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول