اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

بسحاق: قراردادهای سال های قبل در شان تکواندوکاران نبود/ باید فشار روانی روی بازیکنان را مدیریت کنیم

سرمربی تکواندو باشگاه فتح صدر البرز گفت: در سنوات گذشته قراردادهایی که با قهرمانان در مسابقات لیگ تکواندو منعقد می‌گردید، در شأن بازیکنان نبود.

بسحاق: قراردادهای سال های قبل در شان تکواندوکاران نبود/ باید فشار روانی روی بازیکنان را مدیریت کنیم

علی محمد بسحاق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برگزاری لیگ امسال تکواندو، اظهار داشت: اگر شرایط برگزاری لیگ در سال‌ جاری برقرار شود، قطعا متفاوت با سنوات گذشته برگزار می‌گردد، چرا که شرایط کرونا تاثیرات بسزایی را در نحوه اقدامات و اجرائیات ایجاد کرده است. اگر فدراسیون با توجه به اقدامات بعمل آمده بخواهد لیگ برتر را برپا کند، بی شک تمهیدات لازم را در نظر خواهد گرفت. باشگاه‌ها هم منتظر تصمیمات بعدی فدراسیون تکواندو خواهند بود. نهایتاً متناسب با تصمیمات مأخوذه، می‌توانیم شاهد برگزاری لیگ با شرایط ویژه باشیم.

وی با اشاره به اینکه باشگاه فتح صدر البرز برای اولین بار وارد لیگ برتر تکواندو مردان شده است، عنوان کرد: با توجه به وقت محدودی که در اختیار داشتیم، پیگیر بستن قرارداد با نفرات مورد نظرمان هستیم. به دنبال جذب نفراتی خواهیم بود که شایستگی فنی و قابلیت‌های فردی خوبی باشند تا در مسابقات لیگ فصل جاری از آنها استفاده کنیم. 

سرمربی تیم تکواندو صدر البرز در مورد مبالغ قراردادهای بازیکنان و مربیان نیز یادآور شد: در سنوات گذشته قراردادهایی که با قهرمانان منعقد می‌گردید، در شأن این عزیزان نبود. بر این اساس می‌بایست برای حل این مشکل با تصمیمات و اقدامات شایسته توسط فدراسیون و باشگاهها  تدبیری اتخاذ شود، چون در فدراسیون منابع و ابزارهای خوبی را داریم. اگر به درستی از آن بهره ببریم، می‌توانیم در بعد منابع مالی و اقتصادی شرایط ایده‌آل تری را داشته باشیم. باشگاه فتح صدر البرز با توجه به تصمیماتی که در کمیته فنی گرفته شده، سعی دارد با تنظیم قرارداد مفید و در خور شأن قهرمانان عزیزمان، بتوانیم تا اندازه ای دغدغه و فشار روانی عزیزان‌مان را مدیریت کنیم.

بسحاق افزود: اقدامات خوبی در انعقاد قراردادهای بازیکنان انجام گرفته است، تا در زمان باقی مانده و برنامه ریزی‌هایی که مد نظر داریم، شرایط ایده آل تری در این بخش رقم خواهیم زد. 

مربی تیم ملی تکواندو در مورد وضعیت ملی‌پوشان المپیکی نیز خاطرنشان کرد: پس از آنکه توانستیم دو سهمیه را کسب کنیم، می‌بایست خود را برای مرحله نهایی، یعنی زمان باقی مانده تا آغاز بازی‌های المپیک توکیو آماده کنیم. بر این اساس شرایط اردو را متناسب با سهمیه‌های به دست آمده، تنظیم و تدارک دیدیم تا روز المپیک. ان‌شاء‌الله بتوانیم ضمن اجرای کامل و دقیق برنامه های اردویی، نفرات را به سطح دلخواه و مدنظر، برسانیم تا در آوردگاه المپیک توکیو آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی در بهترین شرایط روانی و فیزیکی صاحب افتخارات ارزنده برای جامعه تکواندو و ورزش ایران شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول