اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت: فکر نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را بگیریم/ از تیم های دیگر عقبیم

مدیرعامل صنعت نفت گفت که آبادانی ها تیم خوبی دارند و تنها مشکل آنها، کمبود زمان جهت آماده سازی است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت: فکر نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را بگیریم/ از تیم های دیگر عقبیم

به گزارش خبرگزاری فارس، علی عیسی زاده اعلام کرد که این تیم از لحاظ جذب بازیکن شرایط خوبی دارد و تنها مشکل آنها، کمبود زمان است.

عیسی زاده در مورد نقل و انتقالات صنعت نفت و شرایط این تیم برای حضور در لیگ بیستم گفت: آخرین تیمی بودیم که وارد بازار نقل و انتقالات شدیم. تیم ما حدود 2 ماه بلاتکلیف بود. این ضربه بزرگی به تیم ما از لحاظ جذب بازیکن و آماده سازی زد.

وی ادامه داد: خداروشکر توانستیم در مدت کمی، تیم را جمع کنیم و یک اردوی 7 روزه نیز در تهران برگزار کردیم. از نظر آمادگی، اگر مدتی زمان داشتیم، می توانستیم لیگ را خیلی خوب شروع کنیم. آماده سازی نیاز به زمان دارد و مقداری از سایر تیم ها عقب هستیم.

عیسی زاده اظهار داشت: اینکه لیگ چند روز به تعویق افتاد، برای ما خوب بود ولی باز هم زمان کم داریم. از زمانی که کارمان را شروع کردیم و مربی تیم را جذب کردیم و بازیکنان جدید را به خدمت گرفتیم، تقریبا یک ماه گذشته که زمان کمی است.

مدیرعامل آبادانی ها در مورد اینکه 11 بازیکن از تیم جدا شده و 11 بازیکن جدید نیز جذب شده اند، گفت: تقریبا تیم ما به طور کامل جدا شده و به یک تیم جدید تبدیل شده ایم. خودمان هم فکرش را نمی کردیم بتوانیم این بازیکنان را جذب کنیم. بازیکنانی که به خدمت گرفته ایم، اکثرا بومی هستند و تعدادی هم از استان های دیگر به خدمت گرفته ایم. روی هم رفته وضعیت تیم خوب است.

او گفت: ما روز شنبه بازی داریم و دیگر اردویی برگزار نخواهیم کرد. از آنجا که دیدار نخست ما در آبادان است، سفری نخواهیم داشت و در شهر خودمان به مصاف پیکان می رویم.

وی ادامه داد: بازی های ابتدایی ما خیلی سخت است. از 5 دیدار ابتدایی ما، 3 دیدارمان با نمایندگان ایران در آسیا است. ما باید به مصاف پدیده، استقلال و پرسپولیس برویم. باید رقابت های سختی را در ابتدای لیگ بیستم انجام بدهیم.

مدیرعامل صنعت نفت که با رادیو ایران گفت و گو می کرد، در مورد اینکه تیم او در لیگ بیستم به چه رتبه ای دست پیدا خواهد کرد، عنوان کرد: ما تیم خوبی داریم و اگر زمان بیشتری داشته باشیم، به هماهنگی بیشتر می رسیم. امیدواریم جایگاه خوبی داشته باشیم. به سقوط فکر نمی کنیم و یقینا در نیمه بالای جدول قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول