اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

افول شیطان بزرگ نزدیک است

فرمانده سپاه شهرستان مهر گفت: ایران اسلامی بارها این جسارت را داشته که نابودی آمریکا را عنوان کند و ان‌شاءالله به برکت مولود هفته وحدت، زوال آمریکا نزدیک و شاهد افول شیطان بزرگ خواهیم بود.

افول شیطان بزرگ نزدیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان مهر، مراسم هفته وحدت که طلایه دار ولادت پیامبراکرم(ص) و سلاله پاکش امام صادق علیه السلام است همچنین پاسداشت هفته بسیج دانش آموزی با حضور ائمه محترم جمعه، روحانیت محترم، مسولین، فرهنگیان و دانش آموزان در آموزشگاه شهید دکتر مفتح گله دار برگزار شد.

فرمانده سپاه  شهرستان مهر ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج دانش آموزی، ضرورت احترام گذاشتن به عقاید یکدیگر و همگام حرکت کردن را مورد تاکید قرار داد.

رضایی با بیان جمله تاریخی امام راحل  به خاطر رشادت شهید حسین فهمیده که ایشان را رهبر خطاب کردند، اظهار داشت: این جمله پیام دارد و اینکه مرجع بودن به سن نیست بلکه به فرهنگ و بصیرت بستگی  دارد؛ ایشان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی که به انقلاب دوم مشهور گشت، تاکید نمود برخی آن زمان بر امام خرده گرفتند و تعدادی از همین افراد نیز دچار لغزش شدند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ما یک دشمن مشترک داریم و همگان توجه کنند که وضعیت عمومی جهان به کجا رسیده  و ایران اسلامی چنان که بارها این جسارت را داشته که نابودی آمریکا را عنوان کند و ان شاءالله به برکت مولود هفته وحدت، زوال آمریکا نزدیک و شاهد افول شیطان بزرگ خواهیم بود.

سپس  شیخ مصطفی نوری، امام جمعه محترم اهل سنت ضمن تبریک هفته وحدت، نعمت ویژه رسول خدا را میان همه نعمتهای الهی را که مورد تاکید خدای متعال است مورد توجه قرار داد و افزود: خدا با رسولش بر ما منت گذاشته است پس ضرورت دارد که با تاسی از پیامبر رحمت، اخلاق، رفتار، گفتار، صبر، اعتقاد و صفات این پیامبر الهی را در خود پرورش دهیم چرا که دین اسلام جهانی خواهد شد.

به گزارش فارس، در این مراسم از برگزیدگان مسابقات قرآنی مجازی قرائت صحیح و مجلسی(بسم الله الرحمن الرحیم)که برای اولین بار درسطح کشور توسط آموزشگاه شهید دکتر مفتح گله دار با همکاری دار القرآن عترت اداره آموزش و پرورش گله دار برگزار شده بود، تجلیل شد.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول