اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

اکبری: باید به خردجمعی احترام گذاشت/اول از همه خودمان باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ برتر حاصل خردجمعی بود و باید به آن احترام گذاشت.

اکبری: باید به خردجمعی احترام گذاشت/اول از همه خودمان باید پروتکل‌ها را رعایت کنیم

پیمان اکبری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد شرایط تمرینی تیم والیبال شهرداری ارومیه در آستانه از سر گیری رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: تمرینات را آغاز کرده و تلاش می‌کنیم تا با بالاترین آمادگی در رقابت‌ها حضور پیدا کنیم. خوشبختانه بازیکنان از نظر روحی و جسمی در شرایط خوبی قرار دارند.

وی ادامه داد: تعطیلی موقت لیگ موجب شده تا تمام تیم ها از شرایط مسابقه دور شوند و برای رسیدن به شرایط ایده آل به چند بازی زمان نیاز دارند. ما در این مدت بازی دوستانه ای نداشتیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: مقرر شده تا مسابقات دور رفت به میزبانی تهران برگزار شود. تهران این روزها در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و امیدوارم فدراسیون فکری به حال خوب و منظم برگزار شدن مسابقات کرده باشد. به هر حال تمام تلاش ما برای حفظ سلامتی ورزشکاران است.

اکبری ادامه داد: تصمیم برای نحوه برگزاری مسابقات توسط جمعی از مربیان و مدیران عامل باشگاه ها گرفته شد و همه باید به آن احترام بگذاریم. فکر می کنم با شرایطی که رای گیری انجام شده مشکل زیادی برای برگزاری رقابت های دور رفت و برگشت وجود نداشته باشد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: اول از همه خودمان باید پروتکل ها را کامل رعایت کنیم تا جان کسی به خطر نیفتد. اینکه بگوییم یک تیم یا یک بازیکن یا یک مربی نگران ویروس کرونا نیست را نمی توان باور کرد. همه نگران سلامتی خود هستند و به همین دلیل موظف به اجرای و رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول