اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدایم‌زاده: تلاش می‌کنیم به پلی‌آف صعود کنیم/با گروه‌بندی جذابیت لیگ بیشتر می‌شود

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن گفت: با این نوع برگزاری لیگ، ما شاهد بازی‌های جذابی خواهیم بود.

مدایم‌زاده: تلاش می‌کنیم به پلی‌آف صعود کنیم/با گروه‌بندی جذابیت لیگ بیشتر می‌شود

مژگان مدایم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره قرعه کشی لیگ برار فوتبال بانوان، عنوان کرد: به خاطر مسائل و تدابیر امنیتی که مدنظر سازمان لیگ بود قرار شد برای برگزاری مسابقات در سطح و کیفیت بالا، گروه‌بندی انجام شود.

وی افزود: نسبت به رده‌بندی تیم‌ها در فصل گذشته برای جای‌گیری تیم‌ها در ۲ گروه، قرعه‌کشی انجام شد. با این سبک بازی کردن و این گروه‌بندی باعث خواهد شد ما حرفه‌ای شدن نزدیک شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه این نوع بازی حساسیت مسابقات را بالا می‌برد، گفت: فکر می‌کنم ما شاهد حساسیت و جذابیت بالای بازی‌ها باشیم.

مدایم‌زاده درباره هم گروهی تیمش با دیگر نماینده اصفهان، خاطرنشان کرد: ذوب آهن امسال دربی اصفهان را پیش رو دارد. بازی سپاهان و ذوب‌آهن همیشه دیدنی بوده است. هر ۲ تیم قدرتمند و ریشه‌دار هستند و پتانسیل خوبی هم دارند. فکر می‌کنم بازی خوبی مقابل سپاهان در هفته دوم داشته باشیم.

وی با اشاره به گروه‌بندی لیگ، گفت: ما در گروه سختی قرار داریم چرا که ۲ تیم به مرحله پلی آف صعود می‌کنند، همین موضوع باعث می‌شود جذابیت لیگ بیشتر شود. ما هم تلاش می‌کنیم جزو دو تیم صعودکننده به پلی آف باشیم بنابراین هر بازی برای ما فینال است. کار سختی در پیش داریم.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که تغییرات تیم شما نسبت به سال گذشته چطور بوده است یادآور شد: نسبت به هدفگذاری باشگاه که بومی‌گرایی و جوانگرایی بوده، با دید خوب مسئولان باشگاه توانستیم بازیکنان باتجربه را در کنار جوانان به خدمت بگیریم تا بتوانند الگو باشند. تمرینات ما طبق شرایط و پروتکل‌ها انجام می‌شود. ذوب آهن باشگاه ریشه‌داری است به همین دلیل حمایت از بانوان چند برابر شده است.

مدایم‌زاده افرود: با این برگزاری لیگ تعداد مسابقات کمتر و جذابیت بیشتر شده به همین دلیل جایی برای جبران اشتباه نیست. امیدوارم امسال لیگ پویا و سرزنده‌ای را داشته باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول