اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

جهانچی: برای تیمی که ۲ بازیکن از دست داده شرایط سخت است/امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: با توجه به برگزاری جام باشگاه‌های جهان از سال ۲۰۲۳، باید از همین حالا برنامه‌ریزی کرد.

جهانچی: برای تیمی که ۲ بازیکن از دست داده شرایط سخت است/امیدوارم لیگ خوبی داشته باشیم

 معصومه جهانچی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت تیم ملوان برای حضور در لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار داشت: تمرینات ما طبق پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. چند بازیکن جوان به ما اضافه شدند در تلاش هستیم ۳ بازیکن دیگر جذب کنیم که تا ۲ روز آینده نتیجه قطعی مشخص خواهد شد.

وی افزود: هم ما و هم باشگاه سعی می‌کنیم برای کسب بهترین نتیجه به زمین برویم البته شما می دانید برای تیمی که جوان‌گرایی می‌کند و یکی دو بازیکن را در نقل و انتقالات از دست داده شرایط سخت است اما تلاش خودمان را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیریم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان درباره قرعه‌کشی لیگ برتر عنوان کرد: نمی‌توان گفت در گروه آسانی هستیم و راه سختی در پیش داریم. در نخستین بازی باید مقابل بوشهر به میدان برویم. در گروه ما وچان کردستان است که همه می‌دانیم تیم خوبی بوده و چه بازیکنانی گرفته است. پالایش گاز ایلام هم تیمی است که همیشه جنگنده بوده، مقابل زاگرس هم باید خوب بازی کنیم تا پیروز شویم.

وی همچنین درباره شرایط مالی باشگاه خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تیم هایی که خوب بسته شده‌اند دولتی هستند. برای باشگاه‌های خصوصی سخت است رقابت کنند چون ما تبلیغات تلویزیونی نداریم اما باز هم نسبت به تیم‌هایی که بازیکنان خوب گرفته‌اند نمی‌توان گفت شرایط بدی داریم. در حد متوسط تلاش کردیم بازیکن جذب کنیم. امیدوارم امسال لیگ خوبی داشته باشیم.

جهانچی همچنین در خصوص جام‌ باشگاه‌های جهان که از سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود، عنوان کرد: جام باشگاه‌های آسیا از سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود تیمی که می‌خواهد در این مسابقات شرکت کند باید از همین حالا برنامه داشته باشد. ما هم نگاهی به این مسابقات داریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول