اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

وضعیت نگران‌کننده کرونایی بناب/ 3 برابر شدن آمار فوتی‌ها

فرماندار بناب گفت: پیرو مصوباتی که از ناحیه وزارت کشور اعلام شده است، شهرستان بناب جزو 43 شهرستانی قرار گرفته که باید در آنها محدودیت‌های اجتماعی اعمال شود.

وضعیت نگران‌کننده کرونایی بناب/ 3 برابر شدن آمار فوتی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا به‌خصوص از اواسط مهرماه و اوایل آبان‌ماه را غیرقابل توصیف عنوان کرد و اظهار داشت: متأسفانه به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی از شهروندان این ویروس به‌شدت در بناب شیوع پیدا کرده و جان تعدادی از همشهریان را گرفته است.

وی با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان و فوت‌شدگان کرونایی در سطح شهرستان بناب، افزود: متأسفانه در طی روزهای اخیر آمار فوتی‌ها در بناب به سه برابر افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با تأکید بر اینکه در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مدیریت کرونا شاهد افزایش مرگ و میر در شهرستان خواهیم بود؛ گفت: اگر ما کرونا را مدیریت نکنیم، قطعاً این ویروس منحوس تمام ما را مدیریت خواهد کرد.

فتحی، سپس با اشاره به خستگی کادر درمانی و پرستاران شهرستان که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا درگیر هستند، ضمن دعوت از شهروندان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی متذکر شد: بنده به شخصه از ادارات دولتی و نهادهای شهرستان بازدید خواهم کرد که در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برخورد قاطع با مسوولان ادارات انجام خواهد گرفت.

وی در ادامه با بیان اینکه بناب هم مشمول محدودیت‌های کرونایی شده است؛ تصریح کرد: مشاغل گروه‌های دو ، سه و چهار در شهرستان بناب حق فعالیت ندارند.

فرماندار بناب بیان داشت: اکیپ‌هایی بر نحوه اجرای محدودیت‌ها نظارت خواهند کرد که امیدواریم مردم هم همکاری لازم را به‌عمل آورند.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول