اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

صیامی: قرارداد مربیان طبق ضوابط است/ موضوعات مطرح شده در مجمع چراغ راه خواهد بود

رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: قرارداد با مربیان طبق ضوابط و قوانین خواهد بود.

صیامی: قرارداد مربیان طبق ضوابط است/ موضوعات مطرح شده در مجمع چراغ راه خواهد  بود

به گزارش خبرگزاری فارس، هاشم صیامی در حاشیه مجمع دوومیدانی اظهار داشت:چهار دلیل وجود داشت که مجمع سال ۹۷ و ۹۸ با تاخیر برگزار شود و ما سعی کردیم در  اولین فرصت پس از حضور در فدراسیون این مجمع را برگزار کنیم. بحث های خوبی صورت گرفت و موضوعاتی مطرح شد که می تواند چراغ راه آینده برای بنده باشد.

وی در خصوص قرارداد مک ویلکینز مربی آمریکایی حدادی عنوان کرد: قراردادها طبق ضوابط و قوانین منعقد خواهد شد. حتما این موضوعات را در سازمان تیم های ملی مطرح می کنیم و منافع دوومیدانی اولویت خواهند داشت و از ورزشکاران هم حمایت خواهیم کرد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در خصوص هزینه اقامت حدادی در آلمان گفت: حدادی ورزشکار ما است و سه ضلع مدال المپیک را چهار ضلعی گروه است و باید به او توجه کنیم. طبق اعلام پزشکش عمل او ده روز به تعویق افتاده است.

صیامی در مورد اینکه آیا از کیهانی استفاده خواهید کرد یا خیر اظهار داشت: هرکسی که برابر ضوابط و اصول اداری بتواند به دوومیدانی کمک کند از او استفاده خواهیم کرد. شرح وظایف را برایش می گوییم و برابر آن از وی کار خواهیم خواست.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول