اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تجلیل از مربیان‌ و ورزشکاران پیشکسوت و ایثارگر استان آذربایجان‌شرقی ‌

مراسم تجلیل از مربیان، ورزشکاران روشندل ایثارگر و ورزشکاران پیشکسوتان ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

تجلیل از مربیان‌ و ورزشکاران پیشکسوت و ایثارگر استان آذربایجان‌شرقی ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز و به نقل از روابط عمومی  هیات نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی، مراسم تجلیل از ورزشکاران روشندل ایثارگر و پیشکسوتان ورزش هیات نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی با حضور فیروزی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی و سلیمی‌نیا رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان برگزار شد.

ابراهیم فیروزی معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی، گفت: هیات نابینایان و کم‌بینایان استان با وجود همه کمبودهایی که دارد همواره باعث افتخار و سرافرازی استان است و ما همیشه سعی کردیم از ورزشکاران این رشته حمایت کنیم.

فیروزی متذکر شد: مدال‌آوری ورزشکاران روشندل استان در میادین مختلف داخلی و خارجی نشان از همت والای این عزیزان و تلاش بی‌وقفه و بدون چشم‌داشت آنهاست که امیدواریم این راه همچنان ادامه داشته باشد و مدال‌های رنگارنگی را در عرصه ورزش کسب کنند.

معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این مراسم از رئیس، مربیان و ورزشکاران پیشکسوت و ایثارگر هیات نابینایان و کم‌بینایان تشکر و قدردانی کرد و برای همه تلاشگران این هیات ورزشی آرزوی موفقیت کرد.

فیروزی همچنین افزود: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال‌جاری توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی در جامعه است و تلاش می‌کنیم با همکاری هیات‌های ورزشی اقدامات موثری در این راستا انجام دهیم.

در ادامه خسرو سلیمی‌نیا رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان آذربایجان‌شرقی ضمن تبریک فرارسیدن هفته پارالمپیک، یادآور شد: سال‌های گذشته همواره ورزشکاران ما مقام‌های برتر کشور را کسب کرده‌اند و تعداد بیشتری از این ورزشکاران جذب تیم‌های ملی فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان جمهوری اسلامی ایران شده اند.

سلیمی‌نیا با بیان اینکه ورزشکاران استان در همه رشته‌های ورزشی تلاش و کوشش لازم را انجام می‌دهند اما در رشته‌های گلبال، جودو، دو و میدانی، شطرنج و کوهنوردی فعالیت بیشتری انجام می‌دهند.

رئیس هیات نابینایان و کم‌بینایان استان، افزود: اگر حامیان مالی قدری به ورزشکاران کم‌بینا و نابینا توجه کنند، شاهد شکوفایی بیشتر و ارتباط این قشر از جامعه با ورزش خواهیم بود.

خسرو سلیمی‌نیا تصریح کرد: در سال‌جاری به دلیل شیوع بیماری کرونا یکی از برنامه‌های مهم ما توجه به امر استعدادیابی، برگزاری دوره‌های آموزشی و تشویق مربیان استان جهت حضور در کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی آنلاین مربیگری و داوری بود تا از این طریق تعداد مربیان موجود در استان را افزایش دهیم‌.

در پایان این مراسم از مربیان، ورزشکاران روشندل ایثارگر و پیشکسوتان ورزش نابینایان و کم‌بینایان استان آذربایجان‌شرقی تجلیل شد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول