اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

بیمارستان نیمه‌کاره هلال‌احمر ایران در عمان تعیین تکلیف می‌شود

رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عمان و بازدید از بیمارستان نیمه کاره هلال‌احمر در این کشور از تعیین تکلیف سند بیمارستان و بحث و تبادل نظر با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان براساس نیازهای درمانی این کشور خبر داد.

بیمارستان نیمه‌کاره هلال‌احمر ایران در عمان تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر در سفر به کشور عمان و بازدید از بیمارستان نیمه کاره هلال‌احمر در این کشور از تعیین تکلیف سند بیمارستان و بحث و تبادل نظر با مقامات بهداشتی کشور عمان برای راه‌اندازی و تجهیز بیمارستان براساس نیازهای درمانی این کشور خبر داد.

همتی گفت: در سفر به کشور عمان و به منظور بررسی وضعیت بیمارستان هلال احمر ایران در این کشور، چند جلسه با سفیر و معاونان و اعضای سفارت ایران در عمان در همین خصوص برگزار و بازدید میدانی از محل بیمارستان که سال ۱۳۹۳ خریداری شده و به شکل یک ساختمان نیمه کاره و بدون استفاده رها شده است، انجام شد.

وی افزود: ساختمان این بیمارستان بعد از خریداری، نیمه کاره رها شده و بسیاری از تعهدات فروشنده انجام نشده بود و بر خلاف آنچه که قرار بود طبق قرارداد منعقد شده، پرداخت مبلغ خرید بیمارستان به شکل تدریجی انجام شود، همان سال و ظرف چند ماه، کل مبلغ قرارداد که به قیمت امروز، ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار یا ۵.۵ میلیون ریال عمانی بوده پرداخت شده در صورتی که هیچکدام از تعهدات فروشنده انجام نشده است.

همتی در ادامه گفت: بعد از بازدید از بیمارستان با فروشنده ساختمان نیز در خصوص انتقال سند و سایر تعهدات فروشنده جلسه داشتیم. علاوه بر آن  با مشاور و معاونین وزیر بهداشت کشور عمان در همین زمینه جلسه ای برگزار شد و دیدگاه های طرفین در خصوص نیازمندی های درمانی عمان و همکاری هایی که می توان داشت، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر تاکید کرد: بعد از بازگشت به تهران، زمینه های همکاری دو کشور بررسی و فرایندهای منتج به انتقال سند بیمارستان انجام و سپس مراحل تجهیز و راه اندازی بیمارستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول