اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

ترکیب هیأت‌ مدیره جدید خانه مداحان/ سازگار کنار رفت

غلامرضا سازگار پیرغلام و شاعر اهل بیت(ع) و رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) در دوره‌های گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی از شرکت در انتخابات هیأت مدیره این مجموعه انصراف داد.

ترکیب هیأت‌ مدیره جدید خانه مداحان/ سازگار کنار رفت

مصطفی خورسندی مدیرعامل سابق خانه مداحان اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: انتخابات خانه مداحان اهل بیت (ع) روز گذشته ۱۱ آبان‌ماه برگزار شد و به ترتیب بیشترین آرای ماخوذه مرتضی طاهری، اکبر بازوبند، مصطفی خورسندی، محسن طاهری و سیداحمد صالحی خوانساری به عنوان اعضای هیأت مدیره انتخاب شدند. حسن غفوری ‌فرد نیز به عنوان بازرس انتخاب شد.

وی افزود: سیدعلی سادات رضوی و داوود نورصالحی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند. 

خورسندی گفت: هفته آتی با برگزاری اولین جلسه، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل مشخص می‌شوند.

در چندین دوره گذشته غلامرضا سازگار پیرغلام و شاعر اهل بیت(ع) به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت(ع) انتخاب شده بود که روز گذشته با انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی از شرکت در انتخابات هیأت مدیره این مجموعه، انصراف داد.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

اینجانب حاج غلامرضا سازگار (میثم) ریزه خوار آستان مقدس آل الله علیهم‌السلام که بنابه  سفارش استاد معظم مرحوم مغفور استاد حاج علی آهی(ره) چندسالی در خدمت ذاکرین و مادحین خاندان رسالت در خانه مداحان اهل‌بیت رسول‌الله(ص) توفیقِ ریاست هیئت مدیره را بر عهده داشتم، لیکن به جهت قلّت توان جسمی و بارسنگین  مسئولیت  تصمیم به عدم حضور در انتخاباتِ دور اخیر هیئت مدیره گرفتم و خواسته قلبی اینجانب، بودن در کنار منتخبین و همراهی بدون مسئولیت با ایشان بود.

لذا ضمن طلب حلالیت از همه سروران گرامی، از درگاه خداوند متعال، توفیقات روزافزون برای جامعه مداح کشور جهت رشد و اعتلای آئین مقدس مداحی و ستایشگری آل الله (ع) را خواستارم.

براساس این گزارش، روز گذشته نیز نتایج انتخابات کانون مداحان مشخص شد که البته به دلیل عدم برگزاری انتخابات شهرستان پاکدشت روند انتخابات کانون مداحان استان تهران و بالطبع انتخابات کانون مداحان کشور بازهم به تاخیر افتاد. کانون مداحان اهل بیت(ع) به عنوان کانون صنفی مداحان زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعال است که در شیوه جدید خود از شاعران آئینی نیز جدا شد اما خانه مداحان اهل بیت(ع) نیز به عنوان یک نهاد صنفی به صورت غیردولتی فعالیت دارد.

گفته می‌شود ممکن است مدیرعامل بعدی خانه مداحان از چهره‌های مسلط به امور اجرایی خارج از هیأت مدیره و حتی خارج از خانه مداحان انتخاب شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول