اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ویسی: از پیکان نه اخراج شدم نه استعفا دادم/مربیان با لابی جا به جا می‌شوند

سرمربی سابق پیکان گفت: من نه استعفا داده ام و نه اخراج شده ام، مردم باهوش هستند و همه می دانند چه اتفاقاتی می افتد.

ویسی: از پیکان نه اخراج شدم نه استعفا دادم/مربیان با لابی جا به جا می‌شوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، طی روزهای گذشته اتفاقاتی زیادی در باشگاه پیکان رخ داد و عبدالله ویسی سرمربی این تیم از شرایط حاکم بر این باشگاه گلایه کرده بود و خواهان تغییر شرایط شد ولی این تغییرات با موافقت مدیران پیکان همراه نشد تا ویسی از این تیم جدا شود.

ویسی در مورد جدایی از پیکان اظهار داشت: از مدت‌ها قبل اتفاقاتی میان من و باشگاه رخ داد و فکر می کردیم وضعیت بهتر می شود ولی شرایط آنگونه که می خواستیم پیش نرفت و منجر به جدایی من از پیکان شد و باشگاه این حق را دارد که به فکر سرمربی بعدی باشد.

وی در مورد اختلافات با اکبر محمدی مدیرعامل پیکان گفت: اختلاف نظر در تمام جاهایی که به صورت گروهی با یکدیگر کار می کنند وجود دارد. من یک سری خواسته ها از باشگاه داشتم ولی آنها توانایی انجام این خواسته ها را نداشتند. اتفاقاتی افتاد که با فلسفه و اصول مربی گری من در تناقض بود شاید مربی دیگری بتواند با این شرایط کار کند.

سرمربی سابق پیکان در مورد علت و ریشه مشکلاتش با مدیران این تیم گفت: نگفتن این مسئله بهتر است. همه خبر دارند در فوتبال مملکت چه خبر است. در خصوص تحمیل بازیکن صحبتی نمیکنم و مردم باهوش هستند و همه میدانند چه اتفاقاتی می افتد. من 6 ماه برای پیکان زحمت کشیدم و با همکارانم شبانه روز زحمت کشیدم و توانستیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم. این رفتار درست نیست که یک هفته قبل از آغاز لیگ برتر با به وجود آوردن بهانه هایی منجر به جدایی من شوند.

وی ادامه داد: من نه استعفا داده ام و نه اخراج شده ام. من 40 روز بدون قرارداد برای این تیم کار کردم. بازیکنانی که مدنظر ما بود، بازیکنان طراز اول تیم های دیگری بودند که قیمتشان بالا بود. من در این زمینه می گویم که حق با باشگاه است چرا که تیم بودجه ای نداشت و گله مند نیستم. سقف قرارداد ما یک میلیارد و 500 میلیون بود و مهران موسوی بازیکن خودمان بود و به ما پیشنهاد 3 میلیاردی داد.
وی گفت: به همین دلیل من به سراغ بازیکنان گمنام و جوان از لیگ های پایین تر رفتیم. باشگاه در این زمینه درست می گوید و لیست دوم و سوم ما را جذب کردند ولی اینکه باشگاه بگوید تمام درخواست های ما را انجام داد، دروغ محض است.

ویسی افزود: من نه اخراج شده ام و نه استعفا داده ام. چند روزی در تمرینات حضور پیدا نکردم. آقای مدیرروستا به عنوان سرپرست تیم با من صحبت کردند و گفتم چنانچه این 2 مشکل حل شود، در تمرینات حاضر می شوم ولی این مشکلات حل نشد.

وی در مورد اینکه عمر مفید مربیان در تیم های لیگ برتری کوتاه بوده است، آیا لیگ بیستم نیز نیمکت لرزانی خواهد بود گفت: قطعا این اتفاقات رخ خواهد داد که یک بخش آن به مسائل دلالی برمیگردد. ما باید ببینیم مربی مانند عبدالله ویسی چه برنامه ای داشته و آن را دنبال کنیم نه اینکه یک هفته قبل از شروع لیگ برتر اتفاقاتی بیفتد که در شأن تیم قدیمی مانند پیکان باشد.

او ادامه داد: من به عینه دیدم که یکی از مدیربرنامه ها با یکی از مدیرعاملان از من درخواست کردند که با فلان تیم قرارداد نبندم تا هفته پنجم به آن باشگاه بروم. من برای همچین فوتبالی متاسفم که یک ایجنت در مقابل مدیرعامل باشگاه می گوید هفته پنجم فلان مربی را اخراج می کنیم تا من به جای او سرمربی شوم و من این پیشنهاد را قبول نکردم.

ویسی در گفت و گو با رادیو ایران در مورد اینکه آیا پیشنهادی از سایر تیم ها دارد یا خیر گفت: من قبلا چند پیشنهاد خوب از تیم های لیگ برتری داشتم ولی از آنجاییکه با پیکان صحبت کرده بودم، آنها را رد کردم ولی در حال حاضر فقط از رایکا بابل پیشنهاد دارم ولی با توجه به امکانات آنجا ممکن است به این تیم نروم ولی باز هم صبر خواهم کرد تا ببینم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول