اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تجمع دانشجویان مقابل دفتر وزارت خارجه در تبریز+ تصاویر

مسوول بسیج اساتید سپاه عاشورا در جمع دانشجویان تجمع‌کننده در مقابل دفتر وزارت خارجه در تبریز، گفت: مردم غیور تبریز هیچ‌گاه اهانت به پیامبرشان را نپذیرفته و نخواهند پذیرفت.

تجمع دانشجویان مقابل دفتر وزارت خارجه در تبریز+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تجمع اعتراض‌آمیز که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور  جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه‌های تبریز و جمعی از اقشار مردم برگزار گردید، دکتر بیضایی طی سخنانی ضمن محکومیت رفتار رئیس جمهور فرانسه همچنین نشریه هتاک فرانسوی اظهار داشت: امروز امت اسلامی بیدارتر از همیشه بوده و دنیا مشاهده کرد که رئیس جمهور فرانسه در روزهای اخیر مجبور به عقب‌نشینی از سخنانش شد.

وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیام رهبر انقلاب به جوانان فرانسوی اشاره کرد و افزود: نکته قابل اشاره‌ای که رهبر انقلاب در همان چند سطر پیام خود به جوانان فرانسوی بدان اشاره داشتند، پرداختن به بحث هولوکاست بود و اینکه چرا غرب سوال در مورد هولوکاست را جرم می‌داند.

این تجمع که با حضور دانشجویان دانشگاه‌های بزرگ تبریز در مقابل نمایندگی شمال‌غرب وزارت امور خارجه در تبریز برگزار گردیده بود با قرائت بیانیه‌ای توسط یکی از دانشجویان بسیجی و همراه با شعارهای تجمع‌کنندگان در محکومیت این حرکت موهن به پایان رسید.
 

 

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول