اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انتخاب اعضای کمیسیون مشترک برای پیگیری موضوع تجمیع صندوق‌های بازنشستگی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از انتخاب اعضای کمیسیون مشترک برای پیگیری موضوع تجمیع صندوق‌های بازنشستگی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

انتخاب اعضای کمیسیون مشترک برای پیگیری موضوع تجمیع صندوق‌های بازنشستگی

علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز 13 نفر از اعضا برای عضویت در کمیسیون مشترک با کمیسیون بهداشت برای بررسی استفساریه ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری انتخاب شدند.

وی افزود: استفساریه ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری موضوع تجمیع صندوق‌های بازنشستگی را مطرح کرده و این کمیسیون مشترک آن را مورد پیگیری قرار خواهد داد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه امروز لایحه وظایف و اختیارات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

بابایی خاطرنشان کرد: همچنین در ادامه این جلسه طرح دفاتر پیشخوان دولت اعاده شده از سوی شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت اما جمع‌بندی لازم برای اعمال اصلاحات انجام نشد و طرح برای بررسی بیشتر به کارگروه تخصصی ارجاع شد.

وی در پایان گفت: در طرح دفاتر پیشخوان دولت آمده است که 554 شغل دولتی به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول