اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بی‌اطلاعی مدیر اولیشتن از مذاکره فدراسیون والیبال ایران با کاستلانی!

مدیر باشگاه اولیشتن لهستان از مذاکره فدراسیون ایران با کاستلانی برای قبول هدایت تیم ملی کشورمان ابراز بی اطلاعی کرد.

بی‌اطلاعی مدیر اولیشتن از مذاکره  فدراسیون والیبال ایران با کاستلانی!

به گزارش خبرگزاری فارس، کمیته فنی انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خود که روز شنبه ۱۵ شهریورماه برگزار شد، مصوب کرد که از مربی تراز اول جهان برای هدایت تیم ایران در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو استفاده شود.

در دومین نشست این کمیته که روز چهارشنبه ۱۹ شهریورماه برگزار شد، رزومه‌ای از مربیان مطرح جهان که امکان همکاری با تیم ملی والیبال ایران و نظر موافق اعضای کمیته فنی برای هدایت تیم کشورمان را نیز داشتند، ارائه شد و سپس اعضای شرکت کننده نظرات خود را درباره مربیان مطرح شده بیان کردند و هر عضو کمیته فنی، سه تا چهار مربی را به عنوان اولویت انتخاب خود معرفی کرد.

در جمع‌بندی نهایی، پنج سرمربی به عنوان گزینه‌های اولیه برای بررسی بیش‌تر انتخاب شدند و مقرر شد که فدراسیون از این گزینه‌ها برنامه بگیرد و در نهایت پس از بررسی نهایی گزینه‌ها در جلسه بعدی کمیته فنی، سرمربی را انتخاب و معرفی خواهد کرد.

سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، از ساعت ۱۰ امروز (یکشنبه) به ریاست محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون آغاز شد و به مدت سه ساعت ادامه داشت. میلاد تقوی، ناصر میرفخرایی، سعید درخشنده، علی موذن، محمد وکیلی، جهانگیر سیدعباسی، جعفر هوتهم، محمود افشاردوست، بهنام محمودی، فرهاد شاهمیری، جمشید حمیدی و علی شاکری دیگر اعضای شرکت‌کننده در این نشست بودند.

اعضای کمیته فنی و اتاق فکر انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، با اکثریت آرا ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی را برای هدایت ملی‌پوشان در لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو انتخاب کرد. در این نشست که به ریاست محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد، برنامه‌های دو گزینه مطرح و مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد فدراسیون، مذاکرات با این سرمربیان را برای توافق نهایی ادامه دهد.

پس از اینکه فدراسیون والیبال کشورمان اعلام کرده ولادمیر آلکنو و دانیل کاستلانی دو گزینه نهایی فدراسیوین برای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران هستند، بلافاصله مدیر باشگاه اولیشتن نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

توماس یانکوفسکی در گفت و گو با یک رسانه معتبر لهستان به نام sport.onet.pl در خصوص اینکه کاستلانی، سرمربی کنونی تیم والیبال اولیشتن قرار است هدایت تیم ملی ایران را برعهده بگیرد، اظهار داشت: من نمی توانم در مورد این موضوع توضیحی بدهم، چون اطلاعاتی ندارم. کاستلانی تا پایان فصل با ما قرارداد دارد و واقعیت این است که ما علاقه داریم که قرارداد او را به مدت یک فصل دیگر هم تمدید کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر دانیل و برخی دیگر از بازیکنان تیم به دلیل شیوع ویروس کرونا در قرنطینه هستند و روز دوشنبه از قرنطینه خارج می‌شوند. قطعاً با او در این خصوص صحبت خواهم کرد تا همه چیز روشن شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول