اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

گودرزوند چگینی: فقط کار، تلاش و تولید ضامن موفقیت کشور است

نماینده مردم رودبار در مجلس گفت: فقط و فقط کار، تلاش و تولید ضامن موفقیت کشور است و نگاه برنامه‌ای می‌تواند ضامن موفقیت و جلوگیری از رشد فاصله طبقاتی باشد.

گودرزوند چگینی: فقط کار، تلاش و تولید ضامن موفقیت کشور است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهرداد گودرزوند چگینی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ آبان ۹۹) مجلس گفت: امروزه ایران اسلامی در موقعیت و شرایط تاریخی قرار دارد که نیازمند اتحاد و یکپارچگی و به قول معمار انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) نیازمند وحدت کلمه است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ توجه به اقتصاد و فرهنگ در گام دوم انقلاب اسلامی، حرکت به سمت توسعه و پیشرفت است. از این باب نمایندگان و سایر قوا و همه کسانی که ایران اسلامی را دوست دارند بدانند که فقط و فقط کار، تلاش و تولید ضامن موفقیت کشور است.

وی افزود: نگاه برنامه‌ای می‌تواند کلید موفقیت و جلوگیری از رشد فاصله طبقاتی باشد و لازم است برنامه قوی از سوی دولت به عنوان قوه مجریه با همدلی و همیاری مجلس، قوه قضائیه و سایر بخش‌های کشور ارائه شود.

گودرزوند چگینی خاطرنشان کرد: دولت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ باید با نگاه عمیق‌تر و با تجربه از شرایط موجود و بدون تعلل و نگاه سیاسی لایحه‌ای را تنظیم و تقدیم مجلس کند تا مجلس بتواند ساختار بودجه را به سمت ظرفیت‌ها و منابع داخلی متمرکز کند. لایحه بودجه‌ای که رویکرد آن استفاده از ظرفیت‌های استفاده‌نشده، منابع از جمله صنایع تبدیلی نفت و گاز و استفاده از منابع حاصلخیز کشاورزی و همچنین فراهم آوردن زمینه‌های بوم‌گردی در بخش‌های مختلف کشور است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول