اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت حصارکشی محوطه مسکن مهر ورزقان/ تسریع در اجرای پروژه بزرگراه خواجه- ورزقان

فرماندار ورزقان گفت: با رفع نواقص مسکن مهر ضرورت حصار کشی محوطه این سایت بیش از پیش احساس می‌شود.

ضرورت حصارکشی محوطه مسکن مهر ورزقان/ تسریع در اجرای پروژه بزرگراه خواجه- ورزقان

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر خانی در نشستی با مدیرکل راه و شهرسازی استان بااشاره به مشکلات سایت مسکن مهر ورزقان که از سال‌های گذشته باقی مانده ‌است، اظهار داشت: با پیگیری‌های لازم و مساعدت مس‌سونگون عملیات آسفالت‌ریزی سایت مسکن مهر ورزقان شروع شده است.

 وی با تاکید بر اینکه روشنایی محوطه مسکن مهر ورزقان نیز پس از پیگیری‌های لازم شروع شده و به‌زودی این طرح به اتمام خواهد رسید، گفت: #حصار_کشی محوطه مسکن مهر ورزقان از جمله ضروری‌ترین نیازهای ساکنان این سایت به شمار می‌رود که انتظار می‌رود اداره‌کل راه و شهرسازی در اسرع وقت نسبت به اجرای آن اقدام نماید.
 
فرماندار ورزقان همچنین از راه‌اندازی مدرسه مسکن مهر ورزقان برای استفاده دانش‌آموزان این سایت خبر داد.
 
وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه خواجه _ورزقان در قطعات مختلف با سرعت مناسبی در حال انجام است، یادآور شد: با توجه به استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌‌گذاری در شهرستان و محدودیت فصل کاری تسریع در روند اجرا و تکمیل این پروژه ضرورت دارد.
 
خانی همچنین با تاکید بر اتمام مراحل تملک اراضی مورد نیاز احداث بزرگراه، تسریع در اجرای تقاطع غیرهم سطح شهر ورزقان و مجتمع‌ امدادی و خدماتی این پروژه با هدف ارائه خدمات به کاربران جاده‌ای را خواستار شد.
 
الحاق بخشی از اراضی حاشیه شهر ورزقان به محدوده این شهر با هدف توسعه شهر ورزقان از جمله دیگر خواسته‌های فرماندار ورزقان از مدیرکل راه و شهرسازی استان بود.

انتهای پیام/60001/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول